آموزش ساخت گنج یاب

Treasure-Detector-Schematic

آموزش ساخت گنج یاب حرفه ای پالسی

در ابتدا باید این نکته را متذکر شویم که در آموزش ساخت گنج یاب ما به شما ساخت یک دستگاه فلزیاب پالسی را آموزش می دهیم اما باید توجه داشت که در عین قدرتمند بودن این فلزیاب ، از این وسیله را نمیتوان برای دفینه یابی و گنج یابی استفاده کرد. این وسیله صرفا جهت آموزش بوده و در مقابل فلزیاب های حرفه ای دارای کاستی های بسیاری است و عملا نمیتوان آن را با یک فلزیاب حرفه ای مقایسه کرد و برای یافتن اجسام در عمق چهل سانتی متری مناسب می باشد.

فلزیاب های پالسی از یک سیم پیچ در کویل خود هم به عنوان فرستنده و هم به عنوان گیرنده استفاده میکنند. در ادامه آموزش ساخت فلزیاب پالسی ای قرار داده خواهد شد که سازگاری کامل با Arduino و Android دارد. شما میتوانید نرم افزار آن را از گوگل پلی به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. این نرم افزار تحت عنوان Spirit PI در گوگل پلی انتشار داده شده است. ارتباط بین گوشی موبایل با دستگاه فلزیاب از طریق بلوتوث برقرار است.

برای کسانی که با Arduino آشنایی ندارند لازم به توضیح است که آردوینو (به انگلیسی: Arduino) یک پلتفرم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متن‌باز است. پلتفرم آردوینو شامل یک میکروکنترلر تک‌بردی متن‌باز است که قسمت سخت‌افزار آردوینو را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این، پلتفرم آردوینو یک نرم‌افزار آردوینو IDE که به منظور برنامه‌نویسی برای بردهای آردوینو طراحی شده‌است و یک بوت لودر نرم‌افزاری که بر روی میکروکنترلر بارگذاری می‌شود را در بر می‌گیرد. پلتفرم آردوینو به منظور تولید سریع و ساده پروژه‌های سخت‌افزاری تعاملی و ساخت وسایلی که با محیط تعامل داشته باشند طراحی شده‌است.

وسایل الکترونیکی مورد نیاز برای ساخت گنج یاب :

وسایل مورد نیاز برای ساخت فلزیاب
Materials

شماتیک مدار :

آموزش ساخت گنج یاب
Schematic

برای ساخت کویل فلزیاب نیز می توانید از یک پرینتر سه بعدی کمک بگیرید. با کمی سرچ در اینترنت میتوانید مدل های سه بعدی مختلف کویل فلزیاب را یافته و به راحتی آن را پرینت کنید.

آموزش ساخت گنج یاب
metal detector coil dd 27cm

اگر قصد خرید یک دستگاه گنج یاب حرفه‌ای را دارید فقط کافیست تا با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و دستگاه خود را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دریافت نمایید.

برای آگاهی از لیست قیمت دستگاه گنج یاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش