اجاره دستگاه طلایاب در تمامی شهر های ایران

اجاره دستگاه طلایاب

اجاره دستگاه طلایاب با پایین ترین قیمت ممکن

اولین مرحله برای هر کاوشگر تازه وارد به دنیای گنج یابی و دفینه یابی خرید دستگاه گنج میباشد اما این گزینه برای همه افراد در دسترس نیست. بسیاری از کاوشگران از بودجه لازم برای خرید یک دستگاه برخوردار نیستند و حتی بسیاری دیگر دستگاه را برای استفاده کوتاه مدت لازم دارند و خرید دستگاه فلزیاب در چنین مواردی چندان عقلانی به نظر نمی رسد. یک راهکار برای حل این مشکل اجاره دستگاه طلایاب است. اجاره دستگاه فلزیاب دارای قوانین و قواعد خاص خود است و قبل از اجاره دستگاه باید به نکاتی زیادی توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که به دلیل قیمت بالای این دستگاه ها اجاره روزانه آنها نیز دارای قیمتی نسبتاً زیاد است.

قبل از اجاره دستگاه طلایاب باید هدف خود را از کاوش مشخص کنید. توجه داشته باشید که کار با این دستگاه ها دارای پیچیدگی های خاص خود است و اگر در این زمینه تجربه ندارید حتما از یک اپراتور فلزیاب استفاده کنید زیرا اگر دانش لازم را نداشته باشید و اقدام به اجاره دستگاه فلزیاب کنید مطمئناً در یک یا چند روز نمیتوانید به سطح قابل قبول در این کار برسید و کاوش شما دارای خطا و اشتباه بسیاری است و احتمال هدر دادن وقت و هزینه در عملیات کاوش بسیار بالاست. اگر تمام این مدت زمانی را که صرف کسب تجربه می نماید دستگاه را از شرکتی اجاره کرده باشید باید چندین برابر مبلغ کل دستگاه را به شرکت پرداخت کنید.

پس از مشخص کردن هدف و محل کاوش دستگاه مورد نیاز را متناسب با محل کاوش انتخاب کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از دستگاه ها مختص به محیط خاصی طراحی شده اند و برای مثال از یک فلزیاب معمولی برای کاوش در محیط های خیس و آبی مانند بستر رودخانه نمی توان استفاده کرد. همچنین یکی از کاربردهای اجاره فلزیاب برای افراد مبتدی و کسب تجربه در فرایند دفینه یابی است. همانطور که می دانید یک دستگاه گنج یاب دارای قیمت نسبتاً بالایی بوده و اگر قصد کسب تجربه را دارید بهتر است یک دستگاه فلزیاب ارزان قیمت را خریداری کرده و با آن به کسب تجربه بپردازید و پس از اطمینان یافتن از این که دارای مهارت کافی هستید اقدام به خرید دستگاه فلزیاب حرفه‌ای کنید.

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که اجاره دستگاه طلایاب خودرا از کمپانی ها و شرکت های دارای مجوز انجام دهید. به دلیل موانع قانونی و منع واردات دستگاههای فلزیاب به ایران متاسفانه عده ای سودجو و کلاهبردار اقدام به ارائه انواع دستگاه فلزیاب تقلبی در بازار نموده اند که در عمل هیچ گونه کارایی نداشته و با سیگنال های اشتباه موجب گمراهی کاوشگر و همچنین هدر رفت منابع می شود. در راستای رفع این نیاز کاوشگران کمپانی IKPV به عنوان بزرگترین تولید کننده و فروشنده انواع دستگاه گنج یاب و طلایاب در ایران اقدام به اجرای طرح اجاره دستگاه گنج یاب و طلایاب نموده است. برای آگاهی از شرایط و قوانین اجاره دستگاه با کارشناسان ما در مرکز فلزیاب شیراز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شماره های تماس

09120043750 –  09120814042 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

اجاره دستگاه طلایاب در قبال خرید آن دارای مزایایی میباشد که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قیمت ارزانتر نسبت به خرید دستگاه فلزیاب
  • کاهش زمان فرآیند به به دست آوردن فلزیاب
  • امکان اجاره انواع متنوع از فلزیاب ها و گنج یاب ها
  • عدم نیاز به هزینه های اضافی مربوط به تعمیر و نگهداری
  • امکان انتخاب فلزیاب متناسب با منطقه و عمق کاوش مورد نیاز
  • امکان اجاره گنج یاب ارزان قیمت برای کسب تجربه

امکان اجاره فلزیاب همراه با اپراتور نیز وجود دارد که علاوه بر موارد بالا دارای مزایای زیر است :

  • عدم نیاز به آموزش کار با فلزیاب
  • کاهش زمان مورد نیاز برای کاوش یک محدوده خاص
  • راندمان بیشتر به دلیل آشنایی با دستگاه
  • کاهش خطا

شرایط اجاره دستگاه طلایاب از شرکت IKPV :

  • قرار دادن معادل قیمت دستگاه فلزیاب (یا معادل آن طلا ) به عنوان وثیقه نزد شرکت
  • اجاره به مقدار یک دهم قیمت دستگاه فلزیاب ازای هر روز استفاده

طیف وسیعی از انواع فلزیاب تصویری ، اسکنر زمین ، اسکنر دفینه ، فلزیاب آنتن راداری و … جهت اجاره در نمایندگی فلزیاب شیراز موجود میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش