اجاره دستگاه گنج یاب

Treasure-Detector-Rent

در مقالات قبل در مورد نحوه انتخاب و خرید دستگاه گنج یاب توضیحات کاملی را به شما عزیزان ارائه کردیم. مدتی است که بازار اجاره دستگاه گنج یاب رونق گرفته و یکی از از مهمترین دلایل این رونق رامی توان مسائل مالی دانست. اما قبل از اجاره دستگاه گنج یاب باید نکاتی را به شما متذکر شویم:

اجاره دستگاه گنج یاب
metal-detector-rent
  • باور بر این است که اجاره دستگاه گنج یاب بسیار ارزان بوده و در مقابل خرید دستگاه به صرفه می باشد در صورتی که واقعیت این چنین نیست و برای اجاره یک دستگاه گنج یاب باید مبلغی را در نزد شرکت اجاره دهنده دستگاه به ودیعه گذاشته و سپس به ازای هر روز مبلغ مشخصی را پرداخت کنید که در مجموع مبلغ بسیار زیاد و سنگینی میشود.
  • توجه داشته باشید که کار کردن با دستگاه گنج یاب مانند رانندگی بوده و برای کسب مهارت لازم حداقل به چند ماه تمرین نیاز دارید و اگر تمام این مدت زمانی را که صرف کسب تجربه می نماید دستگاه را از شرکتی اجاره کرده باشید باید چندین برابر مبلغ کل دستگاه را به شرکت پرداخت کنید.
  • مشاهده شده است که برخی از  شرکت ها دستگاه های گران قیمت خود را اجاره نمی دهند و فقط دستگاه‌های رنج متوسط را به مشتری اجاره می دهند و دلیل آن نیز ترس از خرابی و و یا ضبط دستگاه توسط ضابطان قانونی است.
  • از دیگر مشکلاتی که ممکن است بین مشتریان و شرکتهایی که دستگاه را با اپراتور اجاره می دهند پیش بیاید این است که مشتریان از از لو رفتن مکان کاوش خود خاطرجمع نیستند و دیگر اینکه در بسیاری از موارد مشاهده شده است که اپراتوری که همراه با دستگاه گنج یاب به محل اعزام می شود دارای مهارت کافی نبوده و پس از ساعت ها و حتی روزها کاوش نتیجه نمی‌رسند و این عامل سبب نارضایتی مشتری و بروز مشکلات بعدی می‌شود.

اجاره دستگاه در شرکت ما به این گونه است که شما باید معادل مبلغ دستگاه را در شرکت وجه نقد و یا طلا به امانت بگذارید و به ازای هر روز اجاره دستگاه یک دهم مبلغ کل دستگاه را بپردازید

حال که با مشکلات احتمالی اجاره دستگاه فلزیاب و گنج یاب آشنا شده اید میتوانید با دیدی بازتر اقدام به اجاره این دستگاه ها کرده و کاوش خود را انجام دهید اما پیشنهاد ما همواره خرید دستگاه فلزیاب ارزان می باشد. شما با خرید یک دستگاه گنج یاب ارزان می توانید مدت زمانی را صرف یادگیری و کسب تجربه نموده و سپس با مهارت کافی اقدام به کاوش کنید و از هدر رفتن وقت و هزینه خود جلوگیری کرده و شانس پیدا کردن دفینه را افزایش دهید. توجه داشته باشید که یک فلزیاب ارزان دارای بیشتر ویژگی های اصلی یک فلزیاب حرفه ای بوده و عملاً در بسیاری از موارد تفاوتی بین این دو نیست.

 

برای آگاهی از لیست قیمت دستگاه گنج یاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش