برترین فلزیاب های ایرانی 2021

برترین فلزیاب

برترین فلزیاب های ایرانی با گارانتی و خدمات پس از فروش

در پست های قبل در مورد بهترین دستگاه فلزیاب آلمانی موجود در بازار ایران صحبت کرده و ویژگی های آن را برشمردیم. با نزدیک شدن به پایان سال واحد تحقیق و توسعه شرکت IKPV لیستی از بهترین دستگاه های گنج یاب ساخت ایران را متناسب با نوع و محل کاوش منتشر کرد. این لیست بر اساس آزمایش های گوناگون انجام گرفته بر روی طیف وسیعی از دستگاه های فلزیاب تنظیم شده است و نتایج به دست آمده به دلیل تخصصی بودن تست ها و همچنین انجام کلیه آزمایشات در محیط های کاوش واقعی از دقت بالایی برخوردار است. در رتبه بندی دستگاههای فلزیاب فاکتورهای مختلفی همچون قیمت دستگاه فلزیاب، تکنولوژی ساخت، ثبات و پایداری، راحتی کارکرد، عمق قابل دسترس، طراحی و متریال به کار رفته در ساخت، دقت سیستم تفکیک و … مد نظر قرار داده شده است. اگرچه انتخاب برترین فلزیاب های ایرانی کاری بسیار سخت زمان‌بر است اما جهت روشن شدن افکار عمومی و همچنین دادن اطلاعات مفید به کاوشگران عزیز این مهم به انجام رسید.

سعی شده است تا در هر قسمت به معرفی ۵ فلزیاب برتر پرداخته شود تا از شلوغ شدن لیست و همچنین سردرگمی خریداران عزیز جلوگیری به عمل آید. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که دستگاه هایی که فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند در این لیست جایی ندارند و تمامی دستگاه های قرار داده شده ساخت شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی است.

ویژگی های برترین فلزیاب در مقایسه با محصولات دیگر

اگر قصد خرید برترین فلزیاب را داشته باشید حتماً به دنبال لیست قیمت فلزیاب به روز شده هستید تا با توجه به بودجه خود اقدام به انتخاب و خرید دستگاه فلزیاب کنید. نکته قابل توجه در قیمت دستگاه فلزیاب این است که نمونه های خارجی دارای قیمتی به مراتب بیشتر از ارزش واقعی خود هستند و دلیل آن نیز ممنوعیت واردات ، موانع قانونی نگهداری و به کارگیری در داخل ایران ، نوسانات ارزی و هزینه های انبارداری میباشد.  بهتر است تا با افراد فعال در این زمینه که دارای تخصص و تجربه هستند مشورت نموده و خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول خود بهره مند شوید.تجربه کاوشگران قدیمی ثابت میکند که تناسب دستگاه فلزیاب با نوع عملیات کاوش بسیار مهم است، پس حتماً توجه داشته باشید که انتخاب برترین فلزیاب بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. بهتر است که ابتدا نیازها و مواردی که از فلزیاب خود انتظار دارید را مشخص و لیست کنید و سپس با تحقیقات خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

راه های انتخاب برترین فلزیاب

  • جستجوی آنلاین

در موتورهای جستجوی اینترنتی به دنبال مقالات، مقایسه‌ها، نقدها و بررسی‌های مختلف در مورد فلزیاب‌های نقطه زن بگردید. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا با ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و عملکرد این دستگاه‌ها آشنا شوید و آنها را با هم مقایسه کنید.

  • مشارکت در انجمن‌ها و گروه‌های مرتبط

در انجمن‌ها و گروه‌های مختص به دفینه یابی و فعالیت های مشابه شرکت کنید و از تجربیات و نظرات افراد دیگر استفاده کنید. افراد با تجربه ممکن است نکات مهمی را در مورد بهترین مدل‌ها به اشتراک بگذارند که در انتخاب بهترین فلزیاب نقطه زن جهان به شما کمک کند. تجربه کاربری هر فرد با دستگاه به اندازه مشخصات نوشته شده در دفترچه دستگاه فلزیاب مهم است.

  • مطالعه نقد و بررسی‌های مختلف

در مجلات، سایت‌ها و منابع معتبر مربوط به دستگاههای فلزیاب، مقایسه‌ها و بررسی‌های مختلفی ممکن است منتشر شده باشد. این مقالات معمولاً ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، قیمت‌ها و نقاط قوت و ضعف مدل‌های مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهند که مطالعه آنها قبل از خرید دستگاه فلزیاب امری ضروری است. بدون تعصب بر روی برندی خاص، همه نقد ها و نظرات منفی را با دقت بخوانید و سعی کنید که ذهن خود را از هرگونه پیش داوری پاک کنید.

  • مشاوره با متخصصین

کاربران معمولی ممکن است تجارب ارزشمندی داشته باشند، اما دیدگاه‌های آنها ممکن است توسط تجربیات شخصی شان محدود شده و فاقد دانش و گستره مورد نیاز متخصصان باشد. حتما با افرادی که در زمینه‌ی دستگاههای فلزیاب تخصص دارند، مشورت کنید. متخصصان دارای دانش فنی عمیقی در مورد نحوه کارکرد دستگاه‌های فلزیاب هستند و می‌توانند راهنمایی‌های دقیقی درباره ویژگی‌های فنی و عملکردی هر یک از دستگاه‌ها ارائه دهند و معمولاً تجربه استفاده مستقیم از چندین مدل فلزیاب را داشته‌اند و می‌توانند تجربیات خود را برای انتخاب بهترین گزینه با توجه به نیاز شما ارائه دهند.

  • مشاهده بررسی‌های ویدئویی

همیشه دیدن ویدئو هایی که کاربران در حین کار با دستگاه و تست آن ها در محیط های تست واقعی آپلود میکنند مفید است و شما را به انتخاب هوشمندانه تری میرساند. این ویدئوها می‌توانند تصاویر واقعی از کارکرد فلزیاب‌ها در محیط‌های مختلف را ارائه دهند. یوتیوب یکی از بهترین مراجع برای دیدن کارکرد دستگاهها در محیط های واقعی است.

برترین فلزیاب های ایرانی به تفکیک کاربرد

همانطور که میدانید سخت ترین مرحله قبل از خرید یک دستگاه الکترونیکی انتخاب و برگزیدن آن از میان انبوهی از دستگاه‌های مشابه است. فرض کنید که قصد خرید یک دستگاه موبایل را دارید. بسیاری از کمپانی های مشهور و بزرگ در این صنعت فعال بوده و دستگاه های موبایل را تولید میکنند. فاکتورهایی که برای انتخاب گوشی موبایل خود در نظر می گیرید چه چیزهایی هستند؟ فاکتورهایی همچون قیمت موبایل ، دیزاین و طراحی دستگاه ، قدرت سخت افزاری ، طراحی نرم افزاری ، متریال به کار رفته در ساخت و بسیاری از فاکتورهای دیگر. در انتخاب دستگاه فلزیاب نیز باید موارد زیادی را مد نظر قرار دهید که در راهنمای انتخاب فلزیاب و گنج یاب به آنها پرداخته ایم که با مطالعه آن می توانید بسیاری از چالش های خود را از پیش رو بردارید.

فلزیاب پالسی فلزیاب آنتن راداری فلزیاب بوقی فلزیاب نقطه زن فلزیاب تصویری
TACHAR T16 PV IMAGING AJM 13300 Schneider Series Schneider Series
TESLA SCAN 352 AJM IMAGING AJM BUGLE HOXNE PLUS LEOPARD 16000
HOXNE DERAK 110 SNM TESLA SCAN 777 IKPV PRO
AUR 370 Multi AJM 13300 DERAK 102 TACHAR T8 Hoxne Pro
ANTARES IMAGING DERAK 102 TORNADO TACHAR T1 KOMATSU A-U-16

 

سوال بسیاری از افرادی که به تازگی وارد عرصه فلزیابی و گنج یابی شده‌اند این است که برای شروع چه نوع فلزیابی را باید خریداری کرد؟ فلزیاب کارکرده یا نو؟ این سوال مانند سوالات پرتکرار دیگری همچون ”فلزیاب تصویری بخریم‌یا فلزیاب بوقی؟” ”فلزیاب حرفه ای بخریم یا فلزیاب معمولی؟” ”فلزیاب ارزان قیمت بخریم یا فلزیاب گران قیمت؟” به صورت روزانه از کارشناسان ما پرسیده می شود و برای جواب دادن به این سوالات اول باید اپراتور فلزیاب هدف و انتظار خود را از دستگاه فلزیاب مشخص کرده و نسبت به نوع عملیات کاوش تصمیم گیری نماید. برای پاسخ به سوالات بالا پیشنهاد می شود تا مقاله “فلزیاب کارکرده بخریم یا نو؟” را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش