بهترین فلزیاب های 2024 در جهان

بهترین فلزیاب های 2024

بهترین فلزیاب های 2024 در جهان

پیدا کردن و فروش گنج میتواند رویاهای شما را یک شبه به واقعیت تبدیل کند. پس از اطمینان از مکان گنج نوبت به خرید دستگاه فلزیاب میرسد. فلزیاب ها دستگاه های الکترونیکی جالبی هستند که می توانید از آنها برای یافتن گنجینه های مدفون استفاده کنید، فرقی نمیکند که در حال پیاده روی در یک مزرعه یا قدم زدن در امتداد ساحل باشید و یا یک کاوشگر حرفه ای به دنبال دفینه! آنها به طور گسترده توسط کاوشگران و باستان شناسان برای یافتن اقلام با ارزش مانند سکه، جواهرات، عتیقه های فلزی و زیرخاکی استفاده می شوند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که رویای پیدا کردن گنج را در سر میپرورانید، باید روی خرید یک فلزیاب با کیفیت سرمایه گذاری کنید. نه تنها می‌توانید از آن برای یافتن فلزات گرانبها استفاده کنید، بلکه می‌توانید جواهرات و سکه‌هایی را نیز که در اثر سهل انگاری گم کرده اید را پیدا کنید. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین فلزیاب های 2024 موجود در بازار ایران میپردازیم که میتوانند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کنند.

با انتخاب فلزیاب مناسب، کمی حوصله و دانش در مورد تاریخ، هر کسی می تواند جواهرات چند هزار ساله و سکه های زیر خاکی را بیرون بیاورد (یا حداقل شانس بیشتری برای پیدا کردن گنج های باستانی داشته باشد). البته، برخی از مکان‌ها برای پیدا کردن دفینه مناسب‌تر از سایر نقاط هستند. تجربه کاوشگران قدیمی ثابت میکند که تناسب دستگاه فلزیاب با نوع عملیات کاوش بسیار مهم است. کسی که در ساحل دارای آب شور به دنبال جواهرات طلایی می گردد باید دستگاهی متفاوت از کسی که به دنبال دفینه یابی در کوهستان است انتخاب کند.

به گفته بسیاری از همین کاوشگران، هر چه دستگاه گران‌تر باشد، بیشتر می‌تواند بین زباله های فلزی و فلزات گرانبها تمایز قائل شود و به عبارتی دارای سیستم تفکیک بهتری است و این در حالی که نباید هزاران دلار برای اولین فلزیاب خود خرج کنید و بهتر است تا یک فلزیاب ارزان قیمت ولی با کیفیت مناسب تهیه کنید که لیست زیر میتواند به شما در این انتخاب کمک کند.

حتماً توجه داشته باشید که انتخاب بهترین دستگاه فلزیاب بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. بهتر است که ابتدا نیازها و مواردی که از فلزیاب خود انتظار دارید را مشخص و لیست کنید و سپس با تحقیقات خود بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه و پس از انجام تحقیقات کامل، لیستی از بهترین فلزیاب های 2024 موجود در بازار را تهیه کرده ایم. همه آنها مزایای منحصر به فردی دارند و اهداف متفاوتی دارند، بنابراین بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. مهمترین فاکتوری که بعد از کیفیت و امکانات مد نظر قرار دادیم ارزش خرید در برابر قیمت بوده است. لازم به توضیح است که برخی از این فلزیاب ها لزوما ساخت 2024 نیستند اما همچنان از بهترین کیفیت و قیمت برخوردارند.

فلزیاب Garrett Ace 300 خوش قیمت ترین!

وزن این دستگاه فلزیاب برای حمل و نقل بسیار مناسب است و به راحتی میتوانید در هر مکانی از آن استفاده کنید. قدرت تفکیک این دستگاه با توجه به قیمتی که دارد بسیار مناسب است. 6 حالت جستجو پیشفرض و مجموعه‌ای از ویژگی‌های دیگر همچون قدرت نقطه زنی بسیار خوب سبب شده است تا این دستگاه را در لیست قرار دهیم. این مدل دارای یک کویل جستجو است که تا عمق 9 اینچ ضد آب است و  آن را برای تمرین در سواحل شنی عالی می کند.

برای کار با این دستگاه به هیچ اطلاعات خاص و پیچیده ای نیاز ندارید. رابط کاربری آن به گونه ای طراحی شده است تا هر کاوشگر کم تجربه ای نیز بتواند به راحتی با آن کار کند. بالانس اتوماتیک با سطح زمین و بهره مندی از یک هدفون با کیفیت سبب می شود تا اپراتور فلزیاب در حین کار با این دستگاه احساس راحتی فوق العاده داشته باشد و درصد خطا و اشتباه او پایین بیاید. قیمت اسن دستگاه در خارج از امریکا حدود 300 دلار است و همین عامل سبب شده است تا بتواند به فروش بسیار بالایی در مارکت جهانی دست پیدا کند. قیمت پایین و ارزش خرید بسیار بالای این دستگاه سبب شده است تا در لیست ما قرار بگیرد.

Garre-Ace-300
Garre-Ace-300

فلزیاب GPZ 7000 دقیق ترین!

شاید بتوان این فلزیاب را گرانترین محصول در لیست ما دانست اما کیفیت و دقت بسیار بالای آن در پیدا کردن طلا در انواع خاک کارشناسان ما را برای قرار گرفتن در لیست متقاعد کرد. این فلزیاب هیجان انگیز دارای قابلیت ها و تکنولوژی ای بسیار پیشرفته است. صدای کاملا بی سیم، جی پی اس داخلی و ضد آب بودن این دستگاه را از سایر فلزیاب های مشابه متمایز میکند. با حداکثر عمق و حساسیت به طلا فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ فعالیت گنج یابی را به مرحله ی جدیدی وارد کرده است. با استفاده از رابط کاربری بسیار ساده و روان و استفاده از انواع آیکن های مدرن، شما میتوانید در یک نگاه با دستگاه کار کنید و در مدت بسیار کوتاهی تبدیل به یک حرفه ای شوید. این فلزیاب قادر به تشخیص فلزات کوچک‌تر از یک گرم نیز هست که در دستگاه های مشابه دیده نمیشود.

عمق کاوش فلزیاب GPZ از فلزیاب های سری جی پی ایکس 40 درصد بیشتر می باشد. دلیل این عمق کاوش بیشتر نیز بخاطر استفاده از تکنولوژی جدید ZVT می باشد. حساسیت باورنکردنی GPZ 7000 به خاطر کویل Super‑D بهترین نتیجه را در این زمینه به شما می دهد. جی پی زد 7000 عملکرد بسیار خوبی در زمین های شور دارد که باعث می شود هیچ هدفی ارزشمندی را از دست ندهید. سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف سبب شده است تا GPZ 7000 در هر نوع زمین و شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشد و حتی در زیر باران نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین فلزیاب های 2022
Minelab-GPZ-7000

فلزیاب DEUS II دارنده بهترین طراحی!

عنوان برنده طراحی لیست بهترین فلزیاب های 2024 به فلزیاب فرانسوی بی نظیر DEUS II میرسد. هنگامی که کویل فلزیاب، سیستم کنترل از راه دور، هدفون و نقطه زنی دقیق در کنار هم قرار میگیرند قدرت واقعی فلزیاب DEUS II نمایان میشود. فلزیاب DEUS II به لطف فناوری FMF® (Fast Multi Frequency) در همه زمین ها و شرایط، هم در خشکی و هم در دریا عملکرد بسیار خوبی دارد. استفاده از سیستم تغییر فرکانس کارکرد باعث می شود تا بتوان از این دستگاه فلزیاب جهت مصارف گوناگون از دفینه یابی و فلزیابی تا مصارف صنعتی استفاده کرد. همچنین بهره مندی از استاندارد IP68 سبب میشود تا خیال شما از مقاومت دستگاهتان در انواع محیط های کاوش راحت باشد.

بهترین فلزیاب های 2022
DEUS-II

طراحی مدرن و ارگونومیک این دستگاه سبب شده است که تنها 750 گرم وزن داشته باشد و همین ویژگی آن را به بهترین دستگاه فلزیاب برای ساعت های طولانی کاوش تبدیل کند. طبق تست های به عمل آمده در شرایط استاندارد فلزیاب DEUS II یکی از موفق ترین دستگاه های VLF در کشف اهداف کوچک در عمق زیر ۲ متر می باشد. به دلیل استفاده این دستگاه از تکنولوژی فرکانس پایین پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از آن در اموری همچون کاوش قبرهای باستانی و دفینه های کم عمق می باشد. باطری های بسیار قوی لیتیومی با زمان شارژدهی حدودا 15 ساعته نیز از دیگر ویزگی های بارز این فلزیاب است.

فلزیاب GPX 6000 بهترین طلایاب!

دومین استرالیایی قرار گرفته در لیست ما یادآور خاطرات خوب با فلزیاب جی پی ایکس ۵۰۰۰ میباشد. شرکت ماینلب با انجام بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری بر روی فلزیاب جی پی ایکس اقدام به تولید فلزیاب GPX 6000 کرده است. فلزیاب GPX 6000 با بهره مندی از تکنولوژی GeoSense-PI™ به سبک ترین، ساده ترین و سریعترین دستگاه طلایاب تبدیل شده است. این تکنولوژی سبب می شود تا سیگنال دریافتی از قطعات طلا قدرتمندتر و واضح تر شنیده شوند و به عبارتی قادر است تا قطعات طلا را در هر سایز و عمقی به راحتی تشخیص دهد.استفاده از شفت های کربنی در ساخت این دستگاه فلزیاب سبب شده است تا از وزن بسیار سبکی در مقایسه با امکانات و قابلیت‌ها و برخوردار باشد.

بهترین فلزیاب های 2022
GPX-6000

فلزیاب GPX 6000 نسبت به مدل های قبلی خود از آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار بهره مند شده است و همین موضوع سبب افزایش دقت و پایداری دستگاه در محیط های گوناگون میشود و میزان خطا و اشتباه در حین کاوش را کاهش میدهد.هدفون‌های بی سیم سازگار با aptX Low Latency™ مانند هدفون Minelab ML 100 برای بهترین عملکرد و سازگاری با فلزیاب GPX 6000 توسعه داده شده است. اگرچه نمونه اولیه GPX 6000 در مقایسه با GPZ 7000 دارای نویز پس زمینه و مشکلات EMI بیشتری است اما پس از یک ارتقاء نرم افزاری (آپدیت) این مشکل حل میشود.

فلزیاب Apex بهترین ایرانی لیست!

این دستگاه فلزیاب بیشترین سازگاری را با جنس خاک ایران داشته و در تست های به عمل آمده از تمامی دستگاه های فلزیاب خارجی هم رده خود عملکرد بهتری داشته است. آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاری انجام گرفته بر روی فلزیاب اپکس سبب شده تا سیستم نقطه‌زن آن به یکی از دقیق ترین سیستم های موجود تبدیل شود. همانطور که میدانید کانی های معدنی موجود در خاک ایران سبب می‌شود تا دستگاه های فلزیاب با خطا و اشتباه مواجه شده و در بسیاری از موارد باعث صرف وقت و هزینه گزاف شوند پس خرید دستگاهی که بیشترین سازگاری را با این نوع خاک داشته باشد باید در اولویت کاوشگران ایرانی قرار بگیرد.

دستگاه طلایاب Apex با انواع لوپ در سایزهای مختلف سازگاری داشته سیستم تفکیک قرار داده شده در آن قادر است تا فلزات با ارزش همچون طلا را با دقت بسیار زیادی از سایر فلزات جدا کرده و به اپراتور فلزیاب هشدار دهد. واحد تحقیق و توسعه کمپانی IKPV با بهره مندی از متخصصین علم الکترونیک و زمین شناسی توانسته است تا دریافت سیگنال های خطا را به حداقل رسانده و ثبات و پایداری دستگاه را افزایش دهد. یکی از مزیت های رقابتی دستگاه طلایاب Apex قیمت بسیار پایین آن در مقایسه با محصولات مشابه خارجی است. این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش مخصوص شرکت IKPV است. قیمت مناسب و بهره مندی از امکانات حرفه ای از مهمترین دلایل قرار گرفتن فلزیاب Apex در این لیست می باشد.

Apex
Apex

فلزیاب Lorenz Z2 بهترین آلمانی لیست!

به قطع می توان گفت کمتر کسی در دنیای فلزیابی و گنج یابی فعالیت دارد و با فلزیاب لورنز آشنایی ندارد. عملکرد فلزیاب لورنز زد 2 در مقایسه با نسل قبلی خود بسیار پایدار تر و دقیق تر شده است و به عبارتی از ارزش خرید بالایی برخوردار است.این دستگاه قادر است تا اهداف زیر زمین را به صورت سه بعدی نمایش دهد و از این حیث در دسته فلزیاب های تصویری قرار میگیرد. دستگاه فلزیاب LORENZ Z2 بر اساس Pulse GBS بی حرکت (سیستم تعادل زمین) کار میکند. استفاده از Pulse GBS به دلیل استفاده از سیم پیچ های با قطر زیاد و قدرت انتقال بالا، هنگام جستجو در عمق کمک بسیار زیادی به اپراتور میکند.

lorenz-z2-detecting-kit
lorenz-z2-detecting-kit

این دستگاه قادر است تا اهداف زیر زمین را به صورت سه بعدی نمایش دهد و از این حیث در دسته فلزیاب های تصویری قرار میگیرد. ورژن جدید نرم افزار دیتا لوگر که بهبود عملکرد قابل توجهی را نشان میدهد وظیقه تبدیل دیتا های دریافتی به تصاویر سه بعدی را بر عهده دارد. یکی از بارزترین ویژگی های فلزیاب لورنز زد 2 پشتیبانی از کویل های مختلف است که کار را برای کاوشگران در محیط های گوناگون آسان میکند.

فلزیاب Fusion Light بهترین فلزیاب تصویری

جدیدترین محصول از سری محبوب فیوژن و یک گنج یاب جمع و جور برای کاوشگران با بودجه معقول! تصاویر به دست آمده از این دستگاه گنج یاب تصویری دارای وضوح و کیفیت بسیار بالایی بوده و از دقت بالایی نیز برخوردار می باشد و با آنالیز آنها در نرم افزار میتوان اطلاعات بسیار خوبی از نوع و عمق هدف ، ابعاد حدودی هدف و جنس آن به دست آورد.سنسورهای به کار رفته در این دستگاه از دقیق ترین و پیشرفته ترین سنسورهای ساخت آلمان بوده و از حداقل خطا و اشتباه برخوردار می باشد. پیدا کردن ساختار ها ، راهرو ها و اتاقک های زیرزمینی یکی از مطمئن ترین راه ها برای رسیدن به دفینه است و به دلیل داشتن این قابلیت فلزیاب Fusion Light برای کاوش قبور و مقبره های قدیمی همچون تومولوس تپه ها توصیه می شود.

فلزیاب تصویری Fusion Light
OKM-Fusion-Light

سخن پایانی:

در آخر باید متذکر شویم که بهترین فلزیاب 2024 دستگاهی است که متناسب با نوع کاوش و همچنین بودجه در دسترس انتخاب شود و همیشه مد نظر داشته باشید که در بسیاری از موارد نیازی به استفاده از فلزیاب های چند هزار دلاری نیست و یک فلزیاب ارزان قیمت اما با کیفیت مناسب نیز می تواند از عهده کار بر بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش