جشنواره فروش نوروزی فلزیاب

nowruz-off

فروش نوروزی فلزیاب با تخفیف های باورنکردنی!

کمپانی IKPV مفتخر است تا به اطلاع شما کاوشگران عزیز برساند به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز این کمپانی اقدام به برگزاری فروش نوروزی فلزیاب و فروش ویژه محصولات با تخفیف های باور نکردنی نموده است. این تخفیف ها تمامی محصولات تولیدی شرکت و همچنین همه فلزیاب های خارجی و وارداتی را شامل می شود. در کنار این تخفیف های باور نکردنی کمپانی IKPV تسهیلاتی همچون فروش قسطی فلزیاب و طرح تعویض فلزیاب با ملک و طلا را نیز ارائه میدهد تا با خیال آسوده و متناسب با نيازهای خود از این خدمات بهره‌مند شوید.

فروش نوروزی فلزیاب
nowruz-Metaldetector

از آنجایی که این فرصت فقط یکبار تکرار میشود توصیه ما به کاوشگران عزیزی که قصد خرید فلزیاب را دارند این است که از این فرصت استثنایی استفاده کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمتی باورنکردنی درب منزل تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و از جدیدترین اخبار مطلع شوید. همچنین دفاتر این فروش کمپانی در تمامی روزهای کاری هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما کاوشگران عزیز هستند.

شماره تماس واحد فروش

09917579030  – 09120043750

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

تمامی دستگاههای ما در حضور مشتری تست و تحویل داده میشود و ارسال رایگان به سراسر ایران در ۲۴ ساعت نیز از دیگر خدمات قابل ارائه ما میباشد

IKPV-Company
IKPV-Company

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش