خرید دستگاه فلزیاب با گارانتی و خدمات پس از فروش

Metal-Detector-Buying

خرید دستگاه فلزیاب با گارانتی یکساله و 10 سال خدمات پس از فروش

در هنگام خرید دستگاه فلزیاب باید توجه داشت تا خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید تا از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از دستگاههای فلزیاب برای دفینه یابی و گنج یابی متاسفانه افراد سودجو و کلاهبردار اقدام به فروش فلزیاب دست ساز تقلبی میکنند که در عمل هیچگونه کارایی و راندمانی نداشته و فقط باعث از دست رفتن وقت و هزینه شما میشود. در پست های قبل روش تشخیص فلزیاب اصل از تقلبی را برای شما عزیزان آموزش داده شده است که با مطالعه آن میتوانید به اطلاعت ارزشمندی دست پیدا کنید. برای خرید دستگاه فلزیاب پس از انتخاب مدل مورد نظر خود ابتدا لیست قیمت فلزیاب شرکت های مختلف را بررسی کرده و سپس به مراجعه به آدرس فروشگاه فلزیاب دستگاه را خریداری کرده و راهنمای کار با فلزیاب را از فروشگاه دریافت کنید.

خرید دستگاه فلزیاب
Treasure-Detector-Address

مزایای خرید دستگاه فلزیاب از نمایندگی فلزیاب شیراز :

  • گارانتی یکساله و 10 سال خدمات پس از فروش
  • انواع فلزیاب تصویری و بوقی
  • فلزیاب اورجینال و اصل
  • تضمین قیمت
  •  تضمین کیفیت
  • تست در حضور مشتری
  • آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان

اگر به تازگی وارد دنیای فلزیابی و گنج یابی شده اید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه فلزیاب بوقی از نوع پالسی می باشد. همانطور که میدانید قیمت دستگاه فلزیاب در یک بازه چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و پیشنهاد ما به کاوشگران مبتدی این است که از خرید دستگاه فلزیاب حرفه ای در اوایل شروع فعالیت خود اجتناب کرده و سعی کنند تا کار خود را با یک دستگاه فلزیاب معمولی پیگیری کرده و به کسب تجربه بپردازند. نکته‌ای که باید توجه داشت این است که چه در خرید یک فلزیاب معمولی بچه در خرید یک گنج یاب حرفه ای باید دستگاه هایی با سیستم کارکرد پالسی را انتخاب کرد زیرا این دستگاه ها دارای بیشترین سازگاری با خاک ایران بوده و دلیل آن نیز عدم حساسیت زیاد به مواد معدنی موجود در خاک ایران و همچنین برخورداری از عمق کاوش بسیار زیاد است.

برای خرید دستگاه فلزیاب می توانید از وب سایت های آنلاین استفاده کرده و مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و به بررسی مزایا و معایب هریک بپردازید. به این ترتیب میتوانید دستگاهی را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با نوع کار شما دارد. در بسیاری از موارد کاوشگران اقدام به خرید دستگاه هایی می کنند که با وجود داشتن قیمت بسیار زیاد عمل آن متناسب با نوع کار و محیط کاوش نیستند به رغم هزینه‌های بسیاری که اپراتور فلزیاب انجام میدهد نتیجه مطلوب را به دست نمی‌آورد. بیشتر سیستم هایی که برای دفینه یابی و گنج یابی در ایران استفاده می شوند از نوع گنج یاب پالسی تصویری می باشد زیرا با استفاده از این دستگاه ها قادر به شناسایی انواع راهروها و اتاقکهای زیرزمینی می باشید که می توانند شما را به مقبره برساند.

بسیاری از افراد به شما روش گنج یابی بدون فلزیاب را پیشنهاد می‌کنند که به مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه می باشد. فرض کنید که شما می دانید که یک گنج در یک محدوده یک کیلومتر در یک کیلومتر قرار دارد حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه می خواهید این این محوطه را بدون دستگاه فلزیاب کاوش کنید؟ مسلما نمی توانید که کل این محدوده را متر به متر حفر کنید. پس به جای توسل به روش های سنتی گنج یابی و خرافات رایج در این زمینه خرید دستگاه فلزیاب را اولویت کار خویش قرار داده و با مطالعه نشانه های گنج و عوامل فرهنگی و تاریخی تاثیرگذار بر منطقه مورد کاوش و همچنین افزایش اطلاعات در مورد زمین شناسی و فرهنگ ملل شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

نمایندگی فلزیاب شیراز آماده ارائه انواع خدمات همچون تعمیر فلزیاب ، تعویض فلزیاب با ملک ، فروش قسطی فلزیاب و… می باشد و برای بهره مندی از این خدمات کافیست با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش