خرید دستگاه گنج یاب

باید ها و نباید ها پیش از خرید دستگاه گنج یاب

در پست های قبل در مورد انواع فلزیاب و ویژگی های هر یک مفصل توضیح داده ایم. پس از انتخاب دستگاه نوبت به خرید دستگاه گنج یاب می رسد. اولین و شاید مهمترین فاکتور قیمت دستگاه گنج یاب میباشد تاثیر بسزایی در تصمیم خریدار دارد. همانطور که مستحضر هستید دستگاه های فلزیاب و گنج یاب از چند میلیون تا چند صد میلیون قیمت دارند. این قیمت با توجه به ویژگی ها، قابلیت ها و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت هر دستگاه تعیین می شود. به صورت کلی یک گنج یاب پالسی دارای قیمتی بیشتر از یک گنج یاب vlf است. در مرحله خرید دستگاه باید توجه داشت که دستگاه خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز قانونی خریداری کنید تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه استفاده کنید.

به دلیل تاریخ کهن و فرهنگ غنی ایران زمین، در جایی جای این سرزمین دفینه و گنج نهفته است. بسیاری از کاوشگران ایرانی و خارجی هر ساله در قالب تیم‌های کاوش اقدام به عملیات گنج یابی و دفینه یابی می کنند. اگر بگوییم که مهمترین عامل در موفقیت یک اپراتور فلزیاب کیفیت دستگاه فلزیاب مورد استفاده او میباشد اغراق نکرده ایم. در کشورهای غربی استفاده از دستگاه فلزیاب بیشتر جنبه تفریحی داشته و به همین دلیل دستگاه فلزیاب vlf رونق بیشتری دارد اما همانطور که مستحضر هستید عمق دفینه ها در ایران عمدتاً بالای ۳ متر بوده و استفاده از دستگاه های پالسی برای دستیابی به این عمق توصیه می شود. همچنین توجه داشته باشید که روش کار با دستگاه گنج یاب را به خوبی فرا گرفته و قبل از اقدام به کاوش از رعایت استانداردها اطمینان حاصل نمایید.

خرید دستگاه گنج یاب
Buying-Treasure-Detecor

مزایای خرید دستگاه گنج یاب از شرکت IKPV :

  • دستگاه های با کیفیت و بهره مند از تکنولوژی روز دنیا
  • امکان انتخاب و خرید از طیف وسیعی از دستگاه های تصویری و بوقی
  • تضمین کیفیت در مقایسه با انواع فلزیاب خارجی
  • تضمین قیمت
  • تست در حضور مشتری و در زمینه تست استاندارد
  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

برای خرید دستگاه گنج یاب به کجا مراجعه کنیم؟

این سوالی است که هر فردی که به تازگی وارد دنیای دفینه یابی و گنج یابی شده از خود می پرسند. پاسخ به این سوال واضح است و باید خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهید. متأسفانه به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از دستگاههای گنج یاب در ایران عیدی سودجو شیاد اقدام به فروش فلزیاب تقلبی تحت‌عنوان فلزیاب خارجی ، گنج یاب آلمانی ، گنج یاب آمریکایی و… می‌کنند که عملاً هیچ گونه کارآیی نداشته و صرفاً هدر رفت وقت و هزینه می باشد. علاوه بر خرید دستگاه تسهیلاتی همچون تعمیر دستگاه گنج یاب و خرید قسطی دستگاه گنج یاب نیز در نمایندگی فلزیاب شیراز ارائه می شود.

برای خرید دستگاه گنج یاب نیازی به انجام مراحل پیچیده و زمانبر نیست و تنها کافی است با کارشناسان فروش ما در فلزیاب شیراز تماس حاصل فرموده و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان دستگاه خود را انتخاب و در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش