خرید فلزیاب در افغانستان

Afghanistan-Metal-Detector

خرید فلزیاب در افغانستان با گارانتی و خدمات پس از فروش

همان‌طور که از بین‌النهرین به‌سبب تمدن‌های کهن و باستانی‌اش به‌عنوان “گهوارهٔ تمدن“، و از مصر باستان به‌سبب اهرام باستانی‌اش به‌عنوان “عجایب دنیای باستان” خوانده می‌شود، از افغانستان نیز به‌سبب موقعیت مهم و حساس ژئواستراتژیکی و ژئوپولیتیکی‌اش و حضور موزائیکی غنی از فرهنگ‌ها و تمدن‌های بزرگ در تاریخ هزاران سالهٔ این سرزمین به‌عنوان “چهارراهِ فرهنگ‌های باستان” یاد می‌شود.افغانستان، امروزه با داشتن بیش از ده هزار پایگاه باستان‌شناسی مهم، بعد از مصر دومین غنی‌ترین و ارزشمندترین گنجینه‌های باستان‌شناسی دنیا را در خود جای داده‌است و به روشنی دیده می‌شود که افغانستان پیوندگاه فرهنگ‌های مهم خاورمیانه، آسیای مرکزی، آسیای جنوبی و یونان باستان بوده و اقوام مختلف از عصر پارینه‌سنگی، طی دوره‌های مختلف تاریخی در این سرزمین زندگی کرده‌اند. اگر قصد خرید فلزیاب در افغانستان را دارید و نمی دانید که از کجا باید شروع کنید با ما همراه باشید.

سرزمین افغانستان امروزی به دلیل قرارگرفتن در مسیر جاده ابریشم محل پیوندگاه تمدن‌های بزرگ جهان بوده و در طول سده‌ها، قشرهای پیاپی از هویت‌ها، فرهنگ‌ها و باورها سرزمینی را که امروزه افغانستان نامیده می‌شود باز شناسانده‌اند. بنا به دلایل گفته شده افغانستان یکی از بزرگترین سرزمین های گنج خیز در دنیا میباشد که به مقصد بسیاری از علاقه مندان به دفینه یابی تبدیل شده است.

خرید فلزیاب در افغانستان
Metal-Detector-Afghanistan

همانطور که می دانید استفاده از دستگاه فلزیاب در افغانستان همانند ایران دارای محدودیت های بسیاری است. در ایران به دلیل وجود شرکت های تولید کننده فلزیاب و همچنین شرکت های وارد کننده فلزیاب خارجی این پروسه راحت تر بوده و نیازی به طی کردن بسیاری از مراحل نیست. از آنجایی که جنس خاک افغانستان با جنس خاک ایران از درصد بالایی از مشابهت برخوردار می باشد استفاده از دستگاه هایی که برای خاک ایران بهینه سازی و آپدیت شده اند جهت کاوش در افغانستان توصیه می شود. تشابهات فرهنگی بسیار بالا سبب شده است تا نوع دفینه و دفینه گذاری در این دو کشور از یک متد خاص پیروی کند و عمق دفینه های ایران با افغانستان تقریبا برابر است. راههای مبادلاتی بسیاری که بین ایران و افغانستان وجود دارد امکان ارسال دستگاه گنج یاب از ایران به افغانستان را تسهیل و تسریع کرده است.

شرکت فلزیاب ikpv با داشتن نمایندگی های فعال در شهرهای کابل ، بامیان ، هرات ، قندهار ، مزار شریف و کندوز آماده ارائه خدمات کاوشگران عزیز در افغانستان می باشد. قیمت دستگاه فلزیاب ارائه شده در این نمایندگی ها در مقایسه با قیمت فلزیاب خارجی بسیار به صرفه تر بوده و به دلیل آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاری انجام گرفته و دارای راندمان و کارایی بسیار بیشتری در خاک افغانستان می باشند. تمامی دستگاه های فروخته شده در افغانستان دارای ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و همچنین پس از خرید فلزیاب در افغانستان آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان نیز به خریداران عزیز ارائه می شود.

انواع فلزیاب و گنج یاب تصویری ایرانی و خارجی با ضمانت نامه معتبر در نمایندگی فلزیاب افغانستان موجود بوده و همچنین تسهیلاتی از قبیل تعمیر فلزیاب و تعویض فلزیاب نیز مهیا شده است. برای آگاهی از قیمت گنج یاب در افغانستان بر روی این لینک کلیک کنید.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • Avatar
    آرین
    2021-10-13 12:59

    سلام وقت بخیر
    من آرین هستم از افغانستان، کابل
    نیاز به یک فلزیاب دارم که در خشکه ودریا کار بده
    آیا ممکن است آدرس نمایندگی در کابل را برام ایمیل کنید؟
    ممنون

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      من قطب الدین هستم از افغانستان، کابل
      نیاز به یک فلزیاب دارم که در خشکه ودریا کار بده
      آیا ممکن است آدرس نمایندگی در کابل یا مزارشریف را برام ایمیل کنید؟
      ممنون

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش