خرید فلزیاب دست دوم با گارانتی

خرید فلزیاب دست دوم

خرید فلزیاب دست دوم با گارانتی و خدمات پس از فروش

با توجه به افزایش روز افزون فعالیت های دفینه یابی بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه و برآورده کردن نیاز خرید فلزیاب دست دوم است. بسیاری از دستگاههای فلزیاب پس از اتمام فعالیت کاوش در گوشه ای از خانه خاک میخورند و ممکن است سال ها بلا استفاده باشند و یا به هر دلیلی صاحب آن تمایل به فروش آن داشته باشد. توصیه ما به کسانی که قصد خرید فلزیاب دست دوم را دارند این است که یک فلزیاب ایرانی که برای شرایط اقلیمی ایران بهینه سازی شده است را خریداری کنند زیرا دستگاه های خارجی معمولاً از سیستم کارکرد VLF بهره می برند که چندان مناسب خاک و اقلیم ایران نیست.

از مهمترین دلایل خرید فلزیاب دست دوم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه خرید
  • راندمان و کارکرد مشابه دستگاه نو
  • انتخاب های متنوع تر با قیمت پایین تر
  • امکان تست آسانتر کارایی دستگاه
  • کسب تجربه با هزینه اولیه کمتر

معمولاً یک گنج یاب دست دوم دارای قیمتی معادل نصف قیمت دستگاه نو میباشد و با کاهش هزینه خرید انتخاب های بیشتری پیش روی شماست و از آنجایی که گنج یاب دست دوم امتحان خود را پس داده است و  و جنس با کیفیت خودش را نشان می دهد پی بردن به دقت و کیفیت دستگاه راحت تر است. پس اگر تازه به این فعالیت وارد شده اید بهترین راه خرید یک دستگاه فلزیاب دست دوم و تمرین با آن می باشد تابه مهارت کافی دست پیدا کنید.

اما برای خرید فلزیاب دست دوم باید به فاکتور های مختلفی توجه کرد و با کمی جستجو می توان یک فلزیاب دست دوم خوب را با قیمتی مناسب پیدا کرد.همانطور که میدانید دستگاه‌های فلزیاب جزء دستگاه‌های الکترونیکی گرانقیمت و با تکنولوژی پیشرفته هستند و وجود یک ایراد جزئی ممکن است در کارکرد آن ها خلل بزرگی وارد کرده و عملاً دستگاه را بلا استفاده کند. اولین و مهمترین قدم این است که خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوزهای قانونی ساخت و فروش فلزیاب انجام دهید. با این کار از صحت کارکرد دستگاه خود اطمینان پیدا میکنید و میتوانید دستگاه خود را با گارانتی خریداری کنید.

از کجا فلزیاب دست دوم بخریم؟

تجربه کاوشگران قدیمی گواه بر این است که خرید یک فلزیاب دست دوم با کیفیت از برندهای مشهور بسیار بهتر از خرید یک فلزیاب ارزان قیمت بی کیفیت می باشد. در طرح فروش فلزیاب و گنج یاب دست دوم انواع فلزیاب آلمانی ، فلزیاب امریکایی ، فلزیاب تصویری و فلزیاب آنتن راداری با قیمت های استثنایی آماده ارائه می باشد. تمامی دستگاه ها توسط واحد فنی و متخصصان زبده شرکت ما تست و بررسی شده و تمامی دستگاه ها بدون هیچ گونه ایراد فنی و ظاهری و پس از تست در حضور مشتری به وی ارائه می شود همه آنها با ضمانت نامه و گارانتی به کاوشگران عزیز ارائه میشوند. متأسفانه به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از فلزیاب دست دوم در ایران عده ای سودجو و شیاد اقدام به فروش فلزیاب تقلبی تحت‌عناوین مختلف میکنند پس حتما خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.

پس از خرید فلزیاب دست دوم در صورت درخواست خریدار واحد تعمیرات کمپانی IKPV خدماتی همچون ارتقاء و تقویت دستگاه را انجام میدهد.جهت رفاه حال کاوشگران تسهیلاتی از جمله فروش کویل فلزیاب ، تعمیر فلزیاب ، تعویض فلزیاب ، اجاره فلزیاب ، فروش فلزیاب قسطی و … نیز مهیا شده است که برای آگاهی از شرایط هر یک فقط کافیست تا با مشاوران ما تماس بگیرید.

شماره تماس واحد فروش

09120043750 –  09120814042 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش