فروش فوق العاده فلزیاب و گنج یاب

فروش فوق العاده فلزیاب

فروش فوق العاده فلزیاب و گنج یاب در ایام نوروز

سنت نوروز، تعطیلات سال نو ایرانیان، بدون شک یکی از مهم‌ترین رویدادهای ایرانی در ایران است که همه‌ساله از اولین روز بهار تا حدود دو هفته بعد جشن گرفته می‌شود. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز هم مردم مناطق گوناگون فلات ایران، نوروز را جشن می‌گیرند. زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است که امروزه به آن برابری بهاری گویند. نوروز به عنوان یک جشن قدیمی و کهن از اقوام متعددی در منطقه به ارث رسیده‌است و با رنگ و انگ ویژه، شناسنامه ایرانی به خود گرفته و از آن به عنوان نماد پیوند دهنده افراد و اقوام ایرانی و ملت ایران یاد می‌شود. به همین مناسبت شرکت IKPV اقدام به فروش فوق العاده فلزیاب و گنج یاب با نرخ های استثنایی کرده است. تخفیف هایی که فقط یکبار در سال تکرار میشود.

در طرح فروش فوق العاده فلزیاب دستگاه مورد نظر شما در کمتر از 24 ساعت آماده و ارسال میشود و نیازی به حضور شما در فروشگاه نیست. ایام نوروز بهترین زمان برای شما کاوشگران عزیز میباشد تا بتوانید با تمرکز و زمان بیشتر پروژه کاوش خود را پیش ببرید. حتما از این فرصت استفاده کرده و با خرید دستگاه فلزیاب مورد نظرتان رویا های خود را دنبال کنید. فروش نوروزی فلزیاب کارت همیشه منتظر شماست!

این تخفیف ها تمامی محصولات تولیدی شرکت و همچنین همه فلزیاب های خارجی و وارداتی را شامل می شود. در کنار این تخفیف های باور نکردنی کمپانی IKPV تسهیلاتی همچون فروش قسطی فلزیاب و طرح تعویض فلزیاب را نیز ارائه میدهد تا با خیال آسوده و متناسب با نيازهای خود از این خدمات بهره‌مند شوید. در ایام طرح فروش فوق العاده فلزیاب آموزش کار و بالانس با دستگاه فلزیاب به صورت رایگان و تخصصی توسط کارشناسان ما به خریداران عزیز ارائه میشود و به عزیزانی که دستگاه خود را در این ایام خریداری کنند مشاوره کارشناسی در مورد محیط های کاوش نیز به تعداد محدود ارائه میشود.

همانطور که میدانید ابزار و وسایل دفینه یابی و گنج یابی بسیار متنوع و گوناگون بوده و هرکدام دارای کاربرد مختص به خود است و به نحوی کاوشگر را در عملیات کاوش همراهی می کند. جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و با بیان شرای محیط کاوش و جنس هدف دستگاه مناسب خود را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین دفاتر این فروش کمپانی در تمامی روزهای کاری هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما کاوشگران عزیز هستند.

مزایای خرید در طرح فروش فوق العاده فلزیاب :

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • تخفیف های باور نکردنی در ایام نوروز
  • داشتن بیشترین سازگاری با جنس خاک و اقلیم ایران
  • بهرمندی از به روزترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و الکترونیک
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب های تصویری ، پالسی ، بوقی و آنتن راداری
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت انواع فلزیاب
  • انواع لوازم جانبی همچون کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و …
  • داشتن نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ ایران
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران
  • تنها دارنده مجوز های قانونی ساخت و فروش فلزیاب

شماره تماس واحد فروش نوروزی گنج یاب

09917579030  – 09120043750

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

تمامی دستگاههای ما در حضور مشتری تست و تحویل داده میشود و ارسال رایگان به سراسر ایران در ۲۴ ساعت نیز از دیگر خدمات قابل ارائه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش