فلزیاب ارزان و قوی با گارانتی

فلزیاب ارزان و قوی

یک فلزیاب ارزان و قوی به چه دستگاهی اطلاق میشود؟

با توجه به ممنوعیت واردات فلزیاب های خارجی و همچنین موانع قانونی موجود در ایران قیمت دستگاه فلزیاب خارجی به چندین برابر ارزش واقعی خود رسیده است. حال سوال این است که آیا واقعا این دستگاهها ارزش پرداخت چنین قیمت های بالایی را دارند یا خیر؟ گنج یابی در اروپا بیشتر یک تفریح و فعالیتی برای پر کردن وقت می باشد اما در ایران این موضوع متفاوت می باشد. به صورت کلی استفاده از یک فلزیاب حرفه ای تصویری برای کاوش های سخت و پیچیده توصیه می شود اما آیا همه کاوشگران به این دستگاهها نیاز دارند؟ حقیقت این است که یک فلزیاب ارزان و قوی در ۹۰ % مواقع نیاز کاوشگران را رفع می کند.

دلیل پایین تر بودن قیمت گنج یاب و فلزیاب ساخت شرکت IKPV رامی توان به بومی سازی تکنولوژی ساخت مربوط دانست. این امر سبب حذف هزینه های گزاف گمرک و واردات کالا و همچنین هزینه حمل و نقل آن می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت یک گنج یاب با توجه به تکنولوژی و قابلیت ها و امکانات آن تعیین می شود اما در این بین این هزینه های دیگری نیز قیمت فلزیاب خارجی افزوده می شود که سبب می شود قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود پیدا کند. این امر سبب شد تا شرکت IKPV به فکر پر کردن این خلا در بازار پر تقاضای ایران باشد. پس از سالها تحقیق و توسعه و بومی سازی تکنولوژی اکنون شرکت ما به بزرگترین تولیدکننده دستگاههای فلزیاب ارزان و قوی در ایران تبدیل شده و محصولات خود را به تمامی کشورهای همسایه نیز صادر می‌کند.

همانطور که در پست های قبل توضیح داده ایم قیمت یک دستگاه فلزیاب معیار خوبی برای سنجش کیفیت و کارایی آن نیست اما همواره یکی از مهم ترین فاکتور هایی که قبل از خرید دستگاه فلزیاب همواره مد نظر کاوشگران عزیز می باشد قیمت این دستگاه ها است. زیرا بسیاری از دستگاه های گران قیمت دارای راندمانی شبیه به دستگاه های معمولی بوده و دلایلی که در بالا توضیح دادیم باعث بالا رفتن غیرمعقول قیمت این دستگاه ها می‌شود.

ویژگی هایی که یک فلزیاب ارزان و قوی باید داشاه باشد

  • عمق کاوش مناسب
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • سازگاری با جنس خاک و شرایط اقلیمی ایران
  • ثبات و پایداری در انواع محیط کاوش
  • بهره مندی از سیستم تفکیک هوشمند
  • داشتن نمایندگی در ایران
  • سازگاری با انواع کویل فلزیاب در سایزهای مختلف
  • قابلیت تفکیک حفره و راهروهای زیرزمینی از فلزات
  • برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش

اجاره گنج یاب ارزان و قوی در شهر های بزرگ:

بسیاری از کاوشگران از بودجه لازم برای خرید یک دستگاه برخوردار نیستند و حتی بسیاری دیگر دستگاه را برای استفاده کوتاه مدت لازم دارند و خرید دستگاه فلزیاب در چنین مواردی چندان عقلانی به نظر نمی رسد. یک راهکار برای حل این مشکل اجاره دستگاه گنج یاب ارزان و قوی است. اجاره دستگاه فلزیاب دارای قوانین و قواعد خاص خود است و قبل از اجاره دستگاه باید به نکاتی زیادی توجه داشته باشید. توجه داشته باشید که به دلیل قیمت بالای این دستگاه ها اجاره روزانه آنها نیز دارای قیمتی نسبتاً زیاد است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش