فلزیاب بازرسی بدنی

فلزیاب بازرسی بدنی

فلزیاب بازرسی بدنی و انواع آن

همانطور که میدانید دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف با کاربردهای مختلف هستند. کاربردهای مختلفی مانند پیدا کردن گنج و دفینه ، کاربرد در صنایع ساخت و ساز همچون پیدا کردن انواع لوله و سیم در زیر زمین ، کاربردهای صنعتی به خصوص در صنایع غذایی ، کاربرد های امنیتی مانند فلزیاب بازرسی بدنی در فرودگاهها و …حتما فلزیاب بازرسی بدنی را در دستان مامورین حفاظت فرودگاه ها و سازمان های مختلف دیده اید. این دستگاه ها قادر هستند تا انواع فلزات را در کم ( حداکثر 20 تا 30 سانتی متر ) تشخیص دهند. این دستگاه ها با نامهای دیگری همچون راکت بازرسی بدنی ،  دستگاه موبایل یاب ، راکت فلزیاب دستی ، راکت بازرسی فیزیکی ، راکت موبایل یاب ، دستگاه بازرسی بدنی فرودگاه و راکت حفاظتی نیز شناخته می شوند.

فلزیاب بازرسی بدنی
HAND-HELD-METAL-DETECTORS

متاسفانه به دلیل وجود موانع قانونی بسیار زیاد و همچنین وجود افراد سودجو و کلاهبردار در ایران انواع چینی و بسیار بی کیفیت فلزیاب بازرسی بدنی به کشور وارد شده و با قیمت هایی بسیار بالاتر از ارزش واقعی به فروش می روند. این دستگاه ها دارای کیفیت مناسبی نبوده و عملاً در بسیاری از موارد قادر به تشخیص فلز در بیش از 5 سانتیمتر نیستند. در مارکت جهانی کمپانی های بسیار زیادی اقدام به ساخت و فروش دستگاه های فلزیاب دستی ( hand-held metal detector ) کرده‌اند که از معروف ترین آنها می توان به شرکت های گرت امریکا ، اکس پی فرانسه ، ماینلب استرالیا و … را نام برد. محصولات این کمپانی ها دارای کیفیت بسیار خوب و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

فلزیاب های دستی برای استفاده روزانه سریع و کارآمد طراحی شده اند تا چاقوها، سلاح ها و اشیاء فلزی را با دقت تشخیص دهند. آنها یک ابزار جایگزین و مکمل برای اسکنرهای ثابت هستند که تحرک و انعطاف بیشتری را به ارمغان می آورند.آنها را بر اساس شکل سطوح تشخیص می توان به سه دسته طبقه بندی کرد: مسطح، دایره ای و پروب که پر کاربرد ترین آن ها برای مصارف امنیتی نوع مسطح و سپس دایره ای شکل می باشد اما از نوع دارای پروب می توان به عنوان یک دستگاه نقطه زن در کنار دستگاه فلزیاب اصلی استفاده کرد که مورد اخیر بیشتر در مواردی کاربرد دارد که به دنبال تکه های ریز فلز می باشیم.

مزایای خرید دستگاه فلزیاب بازرسی بدنی از شرکت IKPV :

  • دستگاه های با کیفیت و بهره مند از تکنولوژی روز دنیا
  • امکان انتخاب و خرید از طیف وسیعی از دستگاه های تصویری و بوقی
  • تضمین کیفیت در مقایسه با انواع فلزیاب خارجی
  • تضمین قیمت
  • ارائه و تامین قطعات دستگاههای مختلف
  • خرید فلزیاب با تخفیف در جشنواره های مختلف
  • تست در حضور مشتری و در زمینه تست استاندارد
  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

اگر قصد خرید یک فلزیاب بازرسی بدنی از برند های معروف و قابل اعتماد با کیفیت عالی و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش هستید هم اکنون با کارشناسان فروش ماه تماس گرفته و پس از مشورت دستگاه خود را در کمتر از ۴۸ ساعت در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

شماره تماس واحد فروش فلزیاب

09917579030  – 09120043750

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش