فلزیاب تصویری Fusion Light ساخت OKM آلمان

فلزیاب تصویری Fusion Light

فلزیاب تصویری Fusion Light ساخت آلمان با قابلیت حفره یابی

جدیدترین محصول از سری محبوب فیوژن دستگاه فلزیاب تصویری Fusion Light است که پس از Fusion Pro و Fusion Pro Plus به بازار عرضه می شود. در این نسخه شرکت او کا ام سایز کلی دستگاه را کوچک تر کرده و از برخی از قابلیت های نسخه های پیشین چشم پوشیده است. در تست های به عمل آمده فلزیاب فیوژن لایت در پیدا کردن ساختار های زیر زمین بسیار خوب عمل کرده و همچنین میتواند دفینه های موجود در اعماق زیاد را به راحتی پیدا کند و به صورت سه بعدی به اپراتور نمایش دهد. فلزیاب تصویری Fusion Light با مغناطیس سنج داخلی خود می تواند فلزات آهنی و سکه های نقره و طلا و اشیاء قیمتی و آثار گرانبها را پیدا کند.

فلزیاب تصویری Fusion Light یک گنج یاب جمع و جور برای کاوشگران با بودجه کم که این سایز کوچک حمل و نقل آن را ساده می کند. فیوژن لایت از یک واحد کنترل جمع‌وجور با سنسورهای یکپارچه تشکیل شده است و از طریق برنامه مخصوص به گوشی های اندروید وصل میشود و از همان طریق کنترل می‌شود. حالت های عملکرد مغناطیس سنج و اسکنر زمین سه بعدی برای جستجوی موفق گنج ضروری هستند که همگی به صورت پیشفرض در این دستگاه گنجانده شده اند. پس از اسکن ناحیه مورد نظر، نتایج اندازه‌گیری به صورت گرافیکی مستقیما روی تلفن هوشمند یا تبلت قابل مشاهده می‌شوند و در صورت نیاز به تجزیه و تحلیل بیشتر می‌توانید با نرم‌افزار Visualizer 3D Studio در لپتاپ این کار را انجام دهید.

با استفاده از سنسور مغناطیس سنج ناهنجاری های میدان مغناطیسی بلافاصله بر روی صفحه نمایش گوشی هوشمند نمایش داده می شود و به این ترتیب، یافته های بالقوه مانند مصنوعات، صندوق های گنج، اشیاء آهنی و … را می توان به راحتی شناسایی کرد. کاوشگران باتجربه قبل از اسکن ناحیه مورد نظر با اسکنر سه بعدی زمینی از مغناطیس سنج استفاده می کنند تا میدان اسکن را از اجسام کوچکتر نزدیک به سطح پاک کنند. عملیات اسکن سه بعدی زمین به کاوشگران گنج و مورخان کمک می کند تا حفره ها و ساختارهای زیرزمینی را شناسایی کنند. یافته ها و اکتشافات احتمالی را می توان از طریق برنامه مخصوص در تلفن هوشمند اندرویدی نمایش داد و برای تجزیه و تحلیل بیشتر ذخیره کرد و با تجزیه و تحلیل تصاویر در نرم افزار Visualizer 3D Studio تصویر سه بعدی دقیق تری به دست می آورد.

تصاویر به دست آمده از این دستگاه گنج یاب تصویری دارای وضوح و کیفیت بسیار بالایی بوده و از دقت بالایی نیز برخوردار می باشد و همانطور که در بالا گفته شد با آنالیز آنها در نرم افزار میتوان اطلاعات بسیار خوبی از نوع و عمق هدف ، ابعاد حدودی هدف و جنس آن به دست آورد. سنسورهای به کار رفته در این دستگاه از دقیق ترین و پیشرفته ترین سنسورهای ساخت آلمان بوده و از حداقل خطا و اشتباه برخوردار می باشد. پیدا کردن ساختار ها ، راهرو ها و اتاقک های زیرزمینی یکی از مطمئن ترین راه ها برای رسیدن به دفینه است و به دلیل داشتن این قابلیت فلزیاب Fusion Light برای کاوش قبور و مقبره های قدیمی همچون تومولوس تپه ها توصیه می شود.

مشخصات فلزیاب تصویری Fusion Light :

  • دارای ابعاد کوچک 800.65.65 میلی متری جعبه کنترل
  • وزن بسیار سبک تقریبی 700 گرم
  • حداکثر عمق کاوش 8 متر
  • دارای باطری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 mAh
  • زمان کارکرد 12 ساعته با هر بار شارژ
  • زمان فول شارژ تقریبی 3 ساعت
  • دارای پردازنده بسیار قدرتمند Cortex M3
  • قابلیت کار در دمای 10- تا 60 درجه سانتی گراد
  • قابلیت کار در رطوبت 5 تا 75 درجه
  • دارای استاندارد IP40
  • استفاده از تکنولوژی انتقال داده بیسیم با Bluetooth 5.1
  • قابلیت کشف ساختار ها و راهرو های زیر زمینی
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • رابط کاربری بسیار ساده و روان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش