فلزیاب خارجی از کجا بخریم؟

Foreign-Metal-Detector

فلزیاب خارجی و تفاوت آن با دستگاه ایرانی

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه ساخت فلزیاب و گنج یاب در سراسر دنیا فعال هستند که از مهمترین و مشهورترین آن ها می توان به شرکتهای Minelab استرالیا، OKM آلمان ، لورنز آلمان و برخی از شرکت‌های کمتر شناخته شده امریکایی اشاره کرد. بیشترین تفاوتی که یک فلزیاب خارجی با نمونه مشابه ایرانی دارد قیمت آن است. همانطور که میدانید خرید و استفاده از دستگاه فلزیاب و گنج یاب در ایران دارای موانع قانونی بوده و به همین دلیل واردات قانونی انواع فلزیاب خارجی به ایران دارای محدودیت های بسیار می باشد. علاوه بر قیمت خود دستگاه فلزیاب هزینه های دیگری همچون گمرک، هزینه حمل و نقل نیز به قیمت نهایی اضافه شده همچنین نوسانات ارزی موجود در بازار امروز ایران باعث می‌شود تا قیمت فلزیاب خارجی به چندین برابر ارزش واقعی آن برسد.

فلزیاب خارجی
selling-metal-detector-in-iran

در بازار ایران برخی از دستگاههای گنج یاب خارجی مانند فلزیاب لورنز زد وان دارای طرفداران بسیاری در بین کاوشگران باتجربه می باشد. همچنین برخی است دستگاه های شرکت ماینلب استرالیا مانند گنج یاب GPZ 7000 نیز در عمل راندمان بسیار خوبی از خود نشان داده اند. همچنین فلزیابهای تصویری شرکت اوکاام آلمان به دلیل بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند تا جایگاه بسیار مناسبی را در مارکت جهانی پیدا کند. پس علی رغم تمامی موانع گفته شده برخی از فلزیاب های خارجی همچنان در بازار ایران پرطرفدار بوده و همین عامل سبب شده است تا افرادی سودجو اقدام به فروش فلزیاب های تقلبی تحت عنوان فلزیاب خارجی اصل کنند. نداشتن نمایندگی‌های رسمی شرکت های بزرگ در ایران نیز زمینه را برای آنها فراهم کرده است.

یکی از مشکلاتی که گنج یاب های خارجی در ایران با آن مواجه هستند و نداشتن عمق کاوش بیش از ۳ متر است و همانطور که می دانید بیشتر گنج و دفینه های ایران در عمق بالای سنت قرار دارند که رسم و رسومات و باورهای مذهبی از علت‌های آن هستند. دیگر مشکلی که اکثر فلزیاب های خارجی با آن دست و پنجه نرم می کنند مقدار بسیار زیاد مواد معدنی موجود در خاک ایران است که باعث ایجاد اخلال در کار فلزیاب و گنج یاب میشود. شرکت ما با بهره مندی از دانش و تکنولوژی روز و همچنین استفاده از برترین متخصصان این حوزه توانسته است تا دستگاه هایی را تولید کند که دارای بیشترین سازگاری با شرایط اقلیمی ایران بوده همچنین به دلیل بهره مندی از سیستم پالسی دارای عمق کاوش بسیار زیاد در مقایسه با مدل‌های مشابه خارجی می باشند.

آموزش رایگان کار با دستگاه فلزیاب خدمات پس از فروش ۱۰ ساله و گارانتی یکساله تمامی محصولات همچنین مشاوره در انتخاب دستگاه مناسب با محیط کاوش و عملیات مورد نظر از دلایل برتری شرکت IKPV بر دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه است. همچنین امکان تعمیر فلزیاب و گنج یاب و فروش قطعات مختلف مانند کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و همچنین ارتقاء دستگاه فلزیاب از دیگر خدمات قابل ارائه در این شرکت می باشد.

شرکت IKPV قدیمی ترین شرکت فعال در زمینه واردات انواع دستگاه فلزیاب خارجی در کشور است و یکی از معدود شرکت های دارای مجوز فعالیت در زمینه ساخت و واردات انواع فلزیاب. اگر به دنبال خرید دستگاه فلزیاب خارجی با نازلترین قیمت و همچنین بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی هستید حتماً با کارشناسان فروش ما در سراسر ایران تماس حاصل فرمایید و دستگاه فلزیاب خود را در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش