فلزیاب AXIOM ساخت امریکا

فلزیاب AXIOM

فلزیاب AXIOM ساخت شرکت GARRETT امریکا

به جرأت می توان کمپانی گرت (GARRETT) را موفق ترین شرکت تولید گنج یاب و فلزیاب در امریکا دانست. این کمپانی خوشنام در ایالت تگزاس واقع شده است و از سال ۱۹۶۴ تا کنون با بیش از نیم قرن سابقه یکی از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید فلزیاب در دنیا می باشد. حال این شرکت جدید ترین دستگاه خود را تحت عنوان فلزیاب AXIOM روانه مارکت جهانی کرده است. کاربرد اصلی فلزیاب AXIOM پیدا کردن طلا در هر سایزی است. زمان‌بندی پالس پیشرفته، حساسیت و تطبیق‌پذیری کامل را در انواع خاک‌های معدنی و آب‌های شور فراهم می‌کند. از بین چهار حالت از پیش تنظیم شده انتخاب کنید که هر کدام به طور ایده‌آل برای یافتن انواع طلا، از قطعات بزرگ‌ گرفته تا قطعات بسیار ریز طراحی شده‌اند.

طراحی مدرن این دستگاه فلزیاب باعث شده است تا حمل آن در انواع محیط های کاوش بسیار آسان باشد و طول آن کاملا قابل تنظیم است و در حالت جمع شده 63 سانتی متر است. فلزیاب AXIOM سبکترین دستگاه در کلاس خود است و تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد. سیستم پیشرفته این دستگاه بالانس زمین دو کاناله مستقلی را فراهم می کند که طیف کاملی از کانی ها را پوشش می دهد، از زمین های بسیار مغناطیسی و معدنی گرفته تا آب شور، و همه چیز در این بین. رابط کاربری این دستگاه بسیار ساده طراحی شده است و برای یادگیری کار با آن نیازی به آموزش خاصی ندارید. سازگاری این دستگاه با انواع کویل از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن است که باعث میشود در محیط های گوناگون بتوان از آن استفاده کرد.

axiom-panel
axiom-panel

فلزیاب AXIOM با استفاده از باطری های لیتیوم یونی با طول عمر بالا توانسته است تا ساعت کاوش را به دو برابر حالت معمول ارتقاء دهد. با حدود 16 ساعت شارژ دهی پس از شارژ کامل، باتری لیتیوم یون داخلی و با ظرفیت بالا Axiom دو برابر عمر باتری ارائه شده توسط دستگاه های هم رده خود ارائه میکند. بسته تقویت کننده همراه این دستگاه دارای 8 باتری قلمی استاندارد قابل شارژ است. از این بسته برای داشتن 6 ساعت عمر باتری اضلفه در مناطق دور میتوان استفاده کرد. این دستگاه طلایاب قابل اعتمادترین دستگاه برای کاوش سکه ها، آثار باستانی و طلای زیر زمین است. دسته با کیفیت و محکم ، دسته بالشتکی و تکیه گاه ساعد با نوار چسب، این فلزیاب را راحت‌ترین مدل می‌سازد.

فلزیاب Garrett Axiom از یک سیستم صوتی برای تشخیص طلای خام و مواد معدنی موجود در زمین استفاده می‌کند. این دستگاه میتواند سیگنال هایی برای قطعات بسیار کوچک طلا با وزن ۱ گرم دریافت کند و سکه‌های باستانی و گنجینه‌های مدفون را شناسایی کند. از این رو این دستگاه به یکی از بهترین دستگاهها برای کاوش قبور باستانی تبدیل شده است و در تست های به عمل آمده عملکرد خارق العاده ای از خود به جا گذاشته است.

ویژگی های فلزیاب AXIOM :

  • استفاده از تکنولوژی Ultra Pulse
  • ریت پالس قابل تنظیم که به صورت پیشفرض 1500 Hz است
  • استفاده از سیستم بیسیم و Z-Lynk™
  • بالانس زمین دو کاناله و اتوماتیک
  • دقت فوق العاده در اسکن قطعات طلا
  • سیستم تفکیک بسیار هوشمند
  • سیستم حذف سیگنال های خطا و اشتباه
  • کویل های کاملا ضد آب
  • حساسیت و سطح عمق قابل تنظیم در 8 سطح
  • طول قابل تنظیم از 63 تا 156 سانتی متر
  • وزن بسیار سبک 1.9 کیلوگرمی
  • باطری قابل شارژ به همراه پک اضافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش