فلزیاب lorenz z2 ساخت آلمان

فلزیاب lorenz z2

فلزیاب lorenz z2 نسل جدید فلزیاب افسانه ای لورنز

به قطع می توان گفت کمتر کسی در دنیای فلزیابی و گنج یابی فعالیت دارد و با فلزیاب لورنز آشنایی ندارد. دستگاه فلزیاب لورنز زد وان با عملکرد خیره کننده و دقت مثال زدنی ای که دارد توانسته است تا کاوشگران بسیار راه متقاعد کند تا از آن در امور دفینه یابی خود استفاده کنند. اگرچه فلزیاب Lorenz Z1 توانسته است تا در بازارهای جهانی فروش خیره کننده ای را به دست آورد اما در زمین های معدنی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان نمی دهد. همین عامل مهندسان شرکت لورنز را بر آن داشت تا نسل جدید این دستگاه را با آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاری بسیار روانی بازار کنند. فلزیاب lorenz z2 (لورنز زد 2 ) جدیدترین دستگاه از سری فلزیاب های دیپ مکس بوده و در تست های اولیه که توسط متخصصان در محیط های کاوش واقعی انجام شده است توانسته تا عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای بگذارد.

پس از معرفی فلزیاب lorenz z2 بر آن شدیم تا عملکرد آن را با فلزیاب های مشابه مقایسه کرده و نتایج را با شما عزیزان در میان بگذاریم. عملکرد فلزیاب لورنز زد 2 در مقایسه با نسل قبلی خود بسیار پایدار تر و دقیق تر شده است و به عبارتی از ارزش خرید بالایی برخوردار است. برخورداری از یک سیستم تفکیک هوشمند سبب شده است تا میزان سیگنال های خطای دریافتی کاهش پیدا کرده و تجربه یک کاوش لذت بخش را به اپراتور فلزیاب هدیه دهد. سازگاری با انواع کویل در سایزهای مختلف سبب شده است تا بتوان از این دستگاه گنج یاب در انواع عملیات ها همچون دفینه یابی، گنج یابی، یافتن معادن، پیدا کردن کابل های زیر زمینی و … استفاده کرد.

رابط کاربری بسیار ساده به کار رفته در فلزیاب lorenz z2 سبب می شود تا هر اپراتوری با هر میزان از تجربه به راحتی با آن کار کند و تنظیمات دستگاه فلزیاب خود را به راحتی انجام دهد. وزن بسیار سبک و همچنین طراحی قابل حمل سبب شده تا بتوان از آن در انواع محیطهای کاوش و مناطق صعب العبور استفاده کرد.

Lorenz z2 preview

کویل های سازگار با فلزیاب لورنز زد 2

کویل یکی از حیاتی ترین قسمت های فلزیاب است که یک دیسک صاف و معمولا گرد است که یک میدان مغناطیسی تولید میکند و اهداف فلزی را در عمق زمین تشخیص میدهد و در انتهای دسته فلزیاب قرار دارد و توسط یک کابل به پنل کنترل اصلی وصل شده است. سایز و عمق میدان مغناطیسی توسط شکل و سایز کویل تشخیص داده میشود. از دیگر نام های کویل میتوان به سیم پیچ فلزیاب ، لوپ فلزیاب و … اشاره کرد. برای آشنایی با نحوه کار کویل فلزیاب میتوانید به پست مربوطه مراجعه کنید. یکی از بارزترین ویژگی های فلزیاب لورنز زد 2 پشتیبانی از کویل های مختلف است که کار را برای کاوشگران در محیط های گوناگون آسان میکند. پشتیبانی از کویل های مونولوپ و کویل های Double-D انتخاب های زیادی را پیش روی کاوشگر قرار میدهد.

علاوه بر انواع کویل های معمول این دستگاه از کویل های 1X1 و کویل های 1X1 دابل فریم نیز پشتیبانی میکند که سبب میشود اپراتور به راحتی به عمق های بالای 4 متر دست پیدا کند. در تصویر زیر میتوانید انواع کویل و کابل هایی که توسط کمپانی لورنز برای این دستگاه پیشنهاد میشود را مشاهده کنید.

انواع کویل های فلزیاب lorenz z2

تجهیزات جانبی فلزیاب لورنز زد 2

این دستگاه دارای تجهیزات جانبی همچون هدفون، شارژر خودرو، کمربند نگهداری و … است کهشما را از خرید آنها بی نیاز میکند. کیفیت تجهیزات بسیار خوب بوده و میتواند در شرایط محیطی مختلف به خوبی کار کنند. این موارد در پک استاندارد موجو هستند و سایر نسخه ها دارای موارد اضافی نیز هستند.

تجهیزات جانبی فلزیاب lorenz z2

لورنز زد 2 به عنوان یک فلزیاب تصویری

این دستگاه قادر است تا اهداف زیر زمین را به صورت سه بعدی نمایش دهد و از این حیث در دسته فلزیاب های تصویری قرار میگیرد. ورژن جدید نرم افزار دیتا لوگر که بهبود عملکرد قابل توجهی را نشان میدهد وظیقه تبدیل دیتا های دریافتی به تصاویر سه بعدی را بر عهده دارد. پیشنهاد میشود قبل از شروع کاوش حتما ورژن جدید نرم افزار را از صفحه به روز رسانی آن دانلود و با توجه به فایل راهنمای قرار داده شده نصب کنید. در تصویر زیر میتوانید محیط تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی را با استفاده از نرم افزار Surfer 17 که جدیدترین نسخه آن است را مشاهده کنید.

نرم افزار تبدیل تصاویر فلزیاب lorenz z2

استفاده از تکنولوژی Pulse GBS

دستگاه فلزیاب LORENZ Z2 بر اساس Pulse GBS بی حرکت (سیستم تعادل زمین) کار میکند. پالس های مغناطیسی کوتاه و شدید ابتدا با استفاده از یک سیم پیچ جستجو ساطع می شوند. این پالس های مغناطیسی جریان های گردابی را در مواد رسانا (مانند اجسام فلزی) تولید می کنند. جریان های گردابی گفته شده در یک جسم فلزی نگه داشته می شوند و پس از خاموش شدن پالس مغناطیسی ساطع شده توسط سیم پیچ جستجو، از بین می روند. به همین دلیل است که می‌توان آن جریان‌های گردابی را در طول فاز دریافت تأخیر زمانی با استفاده از همان سیم پیچ جستجو که اکنون به عنوان سیم پیچ دریافت کننده عمل می‌کند، شناسایی کرد. یک مدار الکترونیکی نسبتاً پیچیده برای تشخیص آن تغییرات کوچک ولتاژ ضروری است و باید آن سیگنال خاص را از تداخل دریافتی جدا کند.

استفاده از Pulse GBS به دلیل استفاده از سیم پیچ های با قطر زیاد و قدرت انتقال بالا، هنگام جستجو در عمق کمک بسیار زیادی به اپراتور میکند. کویل های متفاوت با ابعاد و شکل‌های مختلف را می‌توان بدون هیچ گونه تنظیماتی به فلزیاب لورنز زد 2 متصل کرد. یک مدار انطباق ویژه به این فلزیاب اضافه شده است تا با پنج سیستم کویل مختلف به طور خودکار سازگار باشد و بهترین عملکرد را با هر کویلی تضمین می کند. در خاک‌های سخت که اکسیدهای آهن مغناطیسی وجود دارند، LORENZ DEEPMAX Z2 قابلیت‌ کاوش عمق بسیار بالایی را برای اجسام فلزی آهنی و غیرآهنی ارائه می‌کند. سیستم های دیگر اغلب در مواجهه با این مواد موجود در زمین دامنه عمق کاوش را کاهش می دهند.

قیمت فلزیاب Lorenz z2 در بازار ایران

قیمت این دستگاه در مارکت جهانی بین 6800 تا 10000 دلار بسته به پک انتخابی و کشور محل خرید است. همانطور که میدانید به دلیل وجود موانع قانونی دستگاه های فلزیاب خارجی در ایران دارای قیمتی بیشتر از قیمت جهانی هستند. با در نظر گرفتن قیمت روز دلار و اضافه کردن حدودی هزینه های واردات و انبار داری میتوان به تخمین نسبتا دقیقی از قیمت روز آن دست یافت.

عمق کاوش فلزیاب لورنز زد 2

عمق قابل دسترس به شرایط خاک و کاوش و همچنین نوع کویل مورد استفاده بستگی دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های فلزیاب است. این ویژگی نشان‌دهنده حداکثر عمقی است که یک فلزیاب می‌تواند در شرایط خاصی از خاک و با کویل خاصی نفوذ کند. برای افزایش عمق دستگاه فلزیاب رعایت یکسری از عوامل بسیار مهم است که در پست مربوطه توضیح داده شده است. در جدول زیر عمق کاوش دستگاه را در حین استفاده از کویل های مختلف مشاهده مینمایید.

عمق کاوش فلزیاب lorenz z2

قابلیت های فلزیاب lorenz z2 :

  • سیستم کارکرد پالسی پیشرفته (Pulse GBS) برای افزایش عمق قابل دسترس
  • اضافه شدن ویژگی PST برای بهبود عملکرد و افزایش عمق قابل دسترس و بهینه سازی برای کار در انواع خاک
  • حساس به انواع فلزات از قبیل طلا،نقره،برنز و..
  • عملکرد پایدار در زمین های معدنی و نمکی
  • 5 متر حداکثر عمق قابل دسترس
  • ثبات و پایداری بسیار بیشترنسبت به سایر فلزیاب های مشابه
  • پشتیبانی از انواع کویل
  • دارای کویل یک در یک برای جست و جوی اهداف در عمق زیاد
  • عدم حساسیت به مواد معدنی و کانی ها
  • رابط کاربری ساده با صفحه نمایش LCD
  • سیستم تفکیک بسیار پیشرفته و دقیق
  • هدفون های بسیار باکیفیت استریو
  • دارای قابلیت شارژ سریع
  • بهره مندی از باطری قابل شارژ با ظرفیت بالا
  • پاسخ استاتیکی پایدار در هنگام کشف هدف (صوتی و تصویری)
  • قابلیت مشخص کردن نقطه دقیق هدف با فریم
  • قابلیت حذف فلزات ریز ناخواسته و سیگنال های خطا و اشتباه
  • سرعت بالای پاسخ صوتی با قابلیت تنظیمات مختلف
  • قابلیت تعیین نمودار برای تعیین دقیقتر با دیتالاگر
  • دارای هشدار اتمام باتری به صورت صوتی
  • دارای کویل های ضدآب با طراحی جدید
  • طراحی بهتر با مقیاس و حجم کمتر و قدرت نفوذ بیشتر در خاک
  • فناوری ارتقا یافته برای کشف طلا و فلزات ارزشمند و معادن
  • مجهز به تکنولوژی پیشرفته کنترل قدرت سیگنال و پالس
  • مجهز به تکنولوژی پیشرفته تر برای حذف نویزهای مغناطیسی برای کاهش خطا
  • مجهز به کنترولر دقیقتر برای نفوذ در اعماق
  • دارای تبدیلهای Analog و Digital
  • دارای انواع حالات تنظیم برای حذف فلزات آهنی
  • مجهز به بدنه فلزی و مقاوم از آلومینیوم با پوشش اکسیدی به کمک فناوری Anodizing
  • قابلیت اتصال به کویلهای جدید با طراحی ساختار بهتر
  • بهینه سازی شده برای جستجوی دقیقتر در مناطق صعب العبور و دشوار

از کجا فلزیاب لورنز زد 2 بخریم؟

همانطور که می دانید خرید وسایل و لوازم الکترونیکی دارای حساسیت بسیار زیادی می باشد از مسائل مربوط به کیفیت و قیمت گرفته تا خدمات پس از فروش و گارانتی همگی از نکاتی هستند که باید به آنها توجه شود. خرید دستگاه فلزیاب lorenz z2 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و در هنگام خرید باید به نکات زیادی توجه شود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید مد نظر داشته باشید آموزش کار با فلزیاب است که باید توسط شرکت ارائه دهنده دستگاه به شما داده شود پس حتما دستگاه خود را از جایی بخرید که آموزش کار با فلزیاب را به صورت رایگان به همراه محصول به شما ارائه کند. محلی که خرید خود را از آنجا انجام می دهید باید دارای واحد تحقیق و توسعه و تعمیرات باشد تا در صورت نیاز به ارتقاء دستگاه فلزیاب توانید به آنها مراجعه کنید. شرکت فلزیاب ikpv قدیمی ترین و معتبرترین شرکت فعال در حوزه ساخت و فروش دستگاه گنج یاب و فلزیاب در ایران می باشد.

تمامی دستگاه های خارجی موجود در کمپانی IKPV با یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میشوند. اورجینال بودن و قیمت کمتر از بازار از مزایای خرید فلزیاب لورنز زد 2 از کمپانی ماست.

آدرس دفاتر مرکزی فلزیاب IKPV :

تهران– خیابان کارگر شمالی- روبروی شیرینی هانیبال -ساختمان سامان-طبقه شش-واحد پنجم

شیراز– دینکان-جنب کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس: 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش