قیمت دستگاه فلزیاب

Metal-Detector-Price

قیمت دستگاه فلزیاب تابع چه عواملی است؟

قیمت دستگاه فلزیاب یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی فروش به عبارتی مهم ترین فاکتور در ذهن کاوشگران عزیز می باشد. همانطور که می دانید قیمت دستگاه های الکترونیکی با توجه به قطعات به کار رفته و همچنین تکنولوژی ساخت آنها تعیین می شود. یک دستگاه فلزیاب نیز از این قاعده مستثنا نبوده و قیمت آن با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن ، جنس و کیفیت قطعات فاکتور های دیگری همچون گارانتی و خدمات پس از فروش تعیین می‌شود. به صورت کلی یک دستگاه فلزیاب خارجی دارای قیمتی به مراتب بیشتر از نمونه مشابه ایرانی می باشد و دلیل آن نیز ممنوعیت واردات دستگاه های فلزیاب ، موانع قانونی به کار بردن فلزیاب ، هزینه حمل و نقل و بارداری و … اشاره کرد.

به صورت کلی قیمت یک دستگاه فلزیاب تصویری از یک دستگاه فلزیاب بوقی بیشتر بوده و دلیل آن نیز استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای تبدیل دیتا های دریافتی به تصاویر قابل فهم برای اپراتور میباشد. همچنین یک دستگاه فلزیاب با سیستم تفکیک قدرتمند دارای قیمتی بیشتر از یک دستگاه فلزیاب معمولی می باشد که سیستم تفکیک در آن به درستی و با دقت عمل نمی کند و سبب افزایش هزینه‌های کاوش و همچنین هدر رفتن وقت می شود. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر ایران خرید دستگاه های بسیار گران قیمت عقلانی به نظر نمی آید و همواره پیشنهاد ما به کاوش گران عزیز استفاده از دستگاه های با کیفیت ایرانی و دارای ضمانت و گارانتی می باشد. توجه داشته باشید که در ایران تعداد انگشت شماری از شرکت ها دارای مجوز قانونی ساخت و واردات دستگاههای گنج یاب و فلزیاب می‌باشند.

قیمت دستگاه فلزیاب
Treasure Detector price

قیمت دستگاه فلزیاب از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر بوده و عوامل بسیاری از جمله عوامل نامبرده شده در بالا بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار هستند اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در بسیاری از از موقعیت ها نیاز به خرید یک دستگاه فلزیاب حرفه ای و گران قیمت نیست. بسیاری از امکانات قرار داده شده در فلزیابهای حرفه ای برای شرایط خاص کاربرد داشته و اگر شما در یک محیط معمولی کاوش می کنید نیاز به بسیاری از این امکانات نداشته و صرفاً با یک دستگاه فلزیاب معمولی و با کیفیت می توانید موفقیت خود را تضمین کنید. در اینجا ذکر یک نکته ضروری می باشد و آن این است که یک دستگاه فلزیاب پالسی استفاده کنید زیرا به موجب تکنولوژی استفاده شده در این نوع دستگاه ها عمق کاوش قابل دسترس بسیار بیشتر بوده و همچنین دارای حساسیت کمتری نسبت به کانیهای معدنی موجود در خاک می باشند.

شرکت IKPV با بیش از دو دهه سابقه در ساخت فلزیاب مفتخر است که پایین ترین قیمت دستگاه فلزیاب در ایران را به علاقه مندان و کاوشگران عزیز ارائه کند. شما با خرید هر یک از دستگاههای ساخت شرکت ما از یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و همچنین تسهیلاتی همچون آموزش کار با فلزیاب ، امکان خرید قسطی فلزیاب ، امکان معاوضه فلزیاب با ملک  و… نیز بهره مند میشوید.

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش