کارشناس دفینه و شماره تماس

کارشناس دفینه

چرا به کارشناس دفینه نیاز داریم؟

اگر از علاقه مندان به عرصه دفینه یابی و گنج یابی باشید حتماً با اهمیت آثار و نشانه های گنج و تفسیر درست آنها آشنا هستید. متاسفانه امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و اینترنت هر فرد غیر متخصصی برداشت های شخصی و غیر علمی خود را تحت عنوان حقایق علمی و اثبات شده با دیگران به اشتراک می گذارد و به نوعی خود را کارشناس دفینه معرفی می کند.

یکی از سخت ترین کار ها پیدا کردن یک کارشناس دفینه با تجربه و با علم در میان انبوه این افراد است. شما با یک سرچ ساده در مورد یکی از نشانه های گنج و دفینه متوجه می شوید که سایت های مختلف از تفسیرهای گوناگون و بعضاً مضحکی استفاده کردند. حال چگونه باید تفسیر درست را تشخیص داد و مطابق با آن عمل کرد تا از هدر رفت وقت و هزینه جلوگیری شود؟

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که کاوشگران با مراجعه به افراد غیر متخصص که خود را کارشناس دفینه معرفی می کنند باعث هدر رفت وقت بسیار و هزینه های گزافی شده‌اند. توجه داشته باشید که این امر کارشناسی و استفاده از تکنولوژی های روز مکمل یکدیگر بوده و برای رسیدن به موفقیت به ترکیبی از این دو نیاز دارید.

برخی از این کارشناس نماها صرفاً در محل حضور پیدا می‌کنند و با گفتن یک سری جملات بی معنی و غیر علمی محدوده ای را مشخص کرده و به عنوان محل صددرصدی گنج به کاوشگر نشان می دهند! در صورتی که یک کارشناس واقعی از ترکیبی از دستگاه های فلزیاب و گنج یاب ، ردیاب ، یون یاب و … به عنوان پشتیبان نظر کارشناسی خود استفاده کرده و از بعد علمی نیز نظر خود را به اثبات می رساند.

یک کارشناس دفینه باسواد و متخصص باید به مجموعه ای از علوم تسلط کافی را داشته باشد که مهمترین آنها باستان شناسی ، نماد شناسی ، خط شناسی ، زمین شناسی ، فرهنگ شناسی و مردم شناسی است.

برای رسیدن به موفقیت داشتن اطلاعات کافی در هر یک از این حوزه ها کاملاً ضروری است و اینطور نیست که صرف داشتن دانش تاریخی بدون اطلاع از شرایط خاک و زمین شناسی شما بتوانید یک نظر کارشناسی دقیق بدهید.

شماره تماس کارشناس دفینه

شرکت IKPV به عنوان قدیمی ترین و با سابقه ترین کمپانی فعال در عرصه ساخت فلزیاب و گنج یاب و دفینه یابی، شبکه ای از کارشناسان خبره و با تجربه در استان های گوناگون ایران دارد که اگر در حین کاوش خود به مواردی برخورد اید که وجود یک کارشناس دفینه می تواند راهگشا باشد فقط کافیست با ما تماس گرفته و با توجه به مکان کاوش و نوع کاوش خود کارشناس با تجربه را به عنوان یک مشاور قابل اعتماد در کنار خود داشته باشید. توجه داشته باشید که کارشناسی دفینه یک امر تخصصی است! وقت و سرمایه خود را برای افراد غیر متخصص بر باد ندهید!

هماهنگی کارشناس گنج :

کاوشگران دراک

فلزیاب فروش

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش