بهترین فلزیاب ها برای سکه یابی

بهترین فلزیاب ها برای سکه یابی

بهترین دستگاه های فلزیابی که میتوانید برای سکه یابی بخرید

سکه یابی همواره یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌هایی است که با دستگاه فلزیاب انجام میشود. برای پیدا کردن سکه یک دستگاه فلزیاب باید ویژگی هایی داشته باشد که آن را متمایز تر از بقیه دستگاه های معمول می کند. از آنجایی که سایز سکه ها نسبت به دیگر اشیا فلزی کوچک تر بوده بنابراین دستگاه های فلزیاب باید از دقت بالایی برخوردار باشند و همچنین از سیستم تفکیک پیشرفتهای نیز بهره مند شوند. اگر به دنبال بهترین فلزیاب برای سکه یابی هستید، مهم است که بدانید یک فلزیاب خوب برای پیدا کردن سکه چه ویژگی هایی باید داشته باشد. انواع مختلفی از فلزیاب ها در بازار وجود دارد، بنابراین قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، وقت بگذارید و این پست را بخوانید و ببینید کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد.

Garrett AT Pro

برای کسانی که از کاوش در اطراف برکه ها و دریاچه ها لذت می برند، AT Pro یک انتخاب فوق العاده است. نه تنها دارای طراحی ضد آب است که می تواند تا عمق 10 فوتی آب را بدون هیچ مشکلی سرچ کند، بلکه دارای محدوده کاوش شگفت انگیزی است و برای اکتشاف زیر آب به تجهیزات اضافی نیاز ندارد! AT Pro دارای بالانس زمینی خودکار و دستی است. بالانس زمین قابلیتی است که با نادیده گرفتن سیگنال‌های زمین معدنی مانند آهن یا نمک، یافتن اهداف در اعماق را برای شما آسان‌تر می‌کند. صدای متناسب یا “حالت حرفه ای” اپراتور را قادر می سازد تا ویژگی های یک هدف مانند رسانایی، شکل و عمق را بشنوند. حالت صدای آهنی یک ویژگی عالی برای کاوشگران است. با روشن بودن این گزینه، فلزیاب شما صداهای کم را منتشر می کند تا نشان دهد که آیا آهن در هدف شما وجود دارد – که می تواند هنگام سکه یابی بسیار مفید باشد!

Nokta Makro Simplex

Nokta Makro Simplex یک فلزیاب عالی برای هر کسی است که می خواهد دفینه یابی را به تازگی شروع کند. ضد آب، سبک وزن و استفاده از آن آسان است! امروزه فلزیاب سطح پایه زیادی در بازار وجود دارد که عمق یا ویژگی‌های مشابه دیگر مدل‌های حرفه ای را ارائه نمی‌دهند. این موضوع پیدا کردن یک مدل خوب برای شروع را بدون صرف هزینه زیاد برای تازه کارها سخت میکند. Nokta Makro Simplex تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز شما را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد، در حالی که همچنان می تواند اهداف را هم در خشکی و هم در آب تشخیص دهد. چه به دنبال سکه باشید و چه فقط می خواهید کاری سرگرم کننده و هیجان انگیز در تابستان انجام دهید، این بهترین گزینه شماست. یک فلزیاب عالی برای هرکسی که می‌خواهد بدون صرف هزینه زیاد به سکه یابی بپردازد.

Fisher F22

فلزیاب فیشر F22 در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. دارای یک سیم پیچ مقاوم در برابر دمای بالا است که به شما امکان می دهد در هر نقطه ای از ساحل تا کوهستان بدون نگرانی از بارش باران یا برف به کاوش بپردازید. این ویژگی F22 را برای کاوشگرانی که می‌خواهند از فلزیاب‌های خود در تمام طول سال استفاده کنند بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن‌ها در هوای نامساعد باشند، عالی می‌کند. این فلزیاب به طور خاص برای مبتدیانی طراحی شده است که می خواهند یک گزینه مقرون به صرفه داشته باشند که دارای ویژگی های حرفه ای باشد. F22 ضد آب، سبک وزن، استفاده آسان و دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند از زمان صرف شده برای جستجوی گنج بهره بیشتری ببرید!

Bounty Hunter Tracker IV

اگر به دنبال فلزیابی هستید که استفاده آسان، سبک وزن و مقرون به صرفه باشد، Bounty Hunter Tracker IV ممکن است برای شما مناسب باشد. Tracker IV همه زنگ ها و هشدارهای موجود در مدل های گران قیمت را ندارد، اما از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این فلزیاب مقرون به صرفه دارای یک نشانگر آنالوگ است که یادگیری نحوه عملکرد دستگاه را برای بچه ها و مبتدیان آسان می کند، بدون اینکه در مورد علم تشخیص فلزات بدانند. کنترل ها به اندازه کافی ساده هستند تا هرکسی بتواند به سرعت با تمرین به آنها مسلط شود – بدون نیاز به کتابچه راهنما! سه حالت جستجو شامل حالت تمام فلزی (مفید برای سکه یابی و جستجوی طلا)، حالت تفکیک (برای نادیده گرفتن اهداف ناخواسته) و تفکیک تن (برای تن دوگانه و نادیده گیری خودکار زباله های آهنی) است. در این فلزیاب ویژگی هایی مانند نشانگر عمق، شناسایی هدف یا بالانس زمین قابل تنظیم را پیدا نخواهید کرد، اما استفاده از این فلزیاب برای شما لذت بخش خواهد بود.

Minelab CTX 3030

CTX 3030 بهترین دستگاه لیست ما است که پیشرفته ترین فلزیاب با ویژگی های مختلف در بازار امروز است. این دستگاه کاملا ضد آب است و می توان از آن در همه شرایط استفاده کرد. با دقیق ترین سیستم شناسایی اهداف موجود، دفینه های بیشتری نسبت به قبل پیدا خواهید کرد. CTX تنظیمات تشخیصی عالی و شناسه هدف را ارائه می دهد، بنابراین می توانید به راحتی سکه یا جواهرات را بدون نیاز به حفاری زباله مانند قوطی ها یا میخ های زنگ زده پیدا کنید. CTX 3030 از ویژگی Target Separation برای نمایش اطلاعات در مورد چندین هدف در یک صفحه تمام رنگی به طور همزمان استفاده می کند. همچنین دارای یک نمایه Tone ID قابل تنظیم است تا بتوانید صدایی را که هر نوع فلز در هنگام شناسایی تولید می کند را شخصی سازی کنید. این فلزیاب همه کاره یافتن گنج را آسانتر از همیشه می کند. اگر می‌خواهید هم در زمین و هم در آب کاوش کنید، به دستگاه دیگری نیاز نخواهید داشت، زیرا CTX به عنوان یک فلزیاب کاملاً ضد آب (حتی در آب‌های شور) برای پیدا کردن سکه و دفینه های موجود طراحی شده است.

جمع بندی:

عوامل زیادی در انتخاب بهترین فلزیاب برای سکه یابی وجود دارد، اما دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. بازار مملو از مارک ها و سبک های مختلف فلزیاب است که هر کدام ادعا می کنند که بهترین انتخاب برای شما هستند. اما همه فلزیاب ها برای سکه یابی به یک اندازه خوب کار نمی کنند. برخی برای یافتن اشیاء بزرگ مناسب‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر هنگام جستجوی آثار کوچک‌تر مانند قطعات طلا، جواهرات یا سکه به خوبی عمل می‌کنند. این متغیرها انتخاب مناسب برای نیازهای شما را بدون صرف ساعت‌ها تحقیق در انجمن‌های آنلاین و مقایسه خرید در خرده‌فروشان محلی دشوار می‌سازد.

هیچ “بهترین” فلزیاب برای سکه وجود ندارد. در پایان، این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام فلزیاب سکه متناسب با محدوده قیمت و نیاز شما باشد. در حالی که همه این ماشین‌ها در یافتن سکه‌ها  فوق‌العاده‌هستند، هر کدام نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند که بسته به ترجیحات شخصی شما، آنها را کم و بیش مناسب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش