طلایاب قسطی با گارانتی

طلایاب قسطی

دستگاه طلایاب قسطی با گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه طلایاب به دستگاهی گفته می‌شود که علاوه بر قابلیت تشخیص فلزات می تواند نوع آنها را نیز تشخیص دهد و فلز طلا را از سایر فلزات جدا کرده و به اپراتور هشدار دهد. مهمترین فاکتوری که هر کاوشگر قبل از انتخاب دستگاه به آن توجه می‌کند قیمت دستگاه طلایاب است.یک قاعده کلی در مورد قیمت دستگاه های فلزیاب و گنج یاب این است که لزوماً قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتر نیست اما عکس این قضیه نیز صادق بوده دستگاهی که دارای قیمتی بسیار پایین‌تر از عرف بازار است حتماً از کیفیت مطلوب برخوردار نیست. همانطور که می دانید این دستگاه ها به دلیل استفاده از تکنولوژی خاص و همچنین ممنوعیت واردات و به کارگیری آنها در ایران دارای قیمتی چند ده میلیونی هستند که شاید خرید آنها برای هر کاوشگری مقدور نباشد. یک راه برای فائق آمدن بر این مشکل خرید طلایاب قسطی است.

شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را از بین انواع دستگاه طلایاب تصویری ، طلایاب بوقی ، طلایاب نقطه زن و آنتن راداری انتخاب کرده و پس از مشورت با کارشناسان ما و حصول اطمینان از مناسب بودن دستگاه برای منطقه کاوش اقدام به خرید قسطی آن کنید. از مهم‌ترین مزایای این طرح می توان به اقساط بلند مدت ، عدم افزایش قیمت کل دستگاه ، پوشش طیف وسیعی از دستگاهها ، امکان خرید از سراسر ایران ، آموزش رایگان کار با دستگاه و تست در حضور مشتری اشاره کرد.

فلزیاب شیراز یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید دستگاه های فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب در ایران است که با بیش از 20 مدل دستگاه فلزیاب حرفه ای قدمی بزرگ در توسعه گنج یابی برداشته و توانسته با تکیه بر دانش مهندسین داخلی دستگاههایی بسازد که می‌تواند محل دقیق اهداف را برای شما نقطه زنی کند. تمامی  دستگاههای آنها دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. تمرکز این شرکت بر تولید دستگاه های سازگار با جنس خاک و اقلیم ایران است ست که مزیتی رقابتی به محصولات آنها بخشیده.

در کنار فروش طلایاب قسطی تسهیلات دیگری نیز برای کاوشگران عزیز در نظر گرفته شده است تسهیلاتی همچون معاوضه ملک با دستگاه فلزیاب ، تعمیر و ارتقاء دستگاه فلزیاب، فروش کویل فلزیاب ، انواع باتری فلزیاب ، معاوضه فلزیاب با طلا و… که برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در هر مورد می توانید با کارشناسان ما در تمامی روزهای هفته در تماس باشید.

مزایای خرید طلایاب قسطی از شرکت IKPV :

  • در صورتی که ما به دستگاه فلزیابی احتیاج داشته باشیم اما در شرایط خاصی بودجه کافی جهت پرداخت تمام وجه مربوط به خرید این دستگاه را در اختیار نداشته باشیم یا به عبارتی خرید جنس با این مبلغ برای ما مقدور نبوده و یا با برنامه ریزی مالی ما هماهنگ نباشد، می توانیم قسمتی از بهای کالا را بپردازیم و مابقی وجه آن را در قسط های مشخص شده پرداخت کنیم. در این روش خرید نیازی نیست برای پرداخت تمام وجه آن نگران باشیم و به پس اندازهای طولانی مدت متوصل شویم.
  • پس از پرداخت مقداری از پول دستگاه به شکل وجه نقد و متعهد شدن برای پرداخت بقیه پول به صورت اقساط، کالای مورد نظر بلافاصله به ما تحویل داده خواهد شد و ما می توانیم بدون فوت وقت آن کالا را مورد استفاده قرار دهیم.
  • بعضی از دستگاههای گنج یاب و فلزیاب به صورت تمام قسط به مشتریان عرضه می شوند و در روند خرید آن ها حتی نیاز به پرداخت مبلغ اولیه نیست.
  • خرید تجهیزات گران قیمت به صورت قسطی، بار و فشار مالی را از خریدار کم می کند.
  • برخورداری از ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه های فلزیاب و گنج یاب
  • ارائه آموزش کار با دستگاه فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش