فروش انواع لوپ گنج یاب

Metal-Detector-Loop

فروش انواع لوپ گنج یاب به همراه گارانتی

کویل یکی از حیاتی ترین قسمت های گنج یاب است که یک دیسک صاف و معمولا گرد است که یک میدان مغناطیسی تولید میکند و اهداف فلزی را در عمق زمین تشخیص میدهد و در انتهای دسته فلزیاب قرار دارد و توسط یک کابل به پنل کنترل اصلی وصل شده است. سایز و عمق میدان مغناطیسی توسط شکل و سایز کویل تشخیص داده میشود. از دیگر نام های کویل میتوان به سیم پیچ گنج یاب ، لوپ گنج یاب و … اشاره کرد.فهمیدن هدف پشت کویل ها با سایز های مختلف میتواند شما را در انتخاب کویل مناسب برای هر کاربرد ، یاری دهد.

عمق کاوش قابل دسترس در لوپ گنج یاب ها با یک حساب سر انگشتی رابطه مستقیمی با قطر کویل فلزیاب دارد. هرچه قطر کویل افزایش یابد میدان مغناطیسی تولید شده توسط آن نیز بزرگتر میشود و در نتیجه کمتر متمرکز میشود و شروع به نادیده گرفتن اشیاء کوچک فلزی میکند. برای مثال برای یک سکه این اثر هنگامی که از کویل هایی با قطر بیش از ۱۵ اینچ استفاده میکنید بیشتر است تا هنگامی که میدان مغناطیسی تولید شده توسط کویل بزرگ باشد برای جست و جوی اهداف بزرگ و دفن شده در اعماق زمین مناسب است.

لوپ گنج یاب
Metal-Detector-Coil

لوپ گنج یاب مناسب با توجه به محیط و همچنین نوع و جنس هدف انتخاب می شود. به صورت کلی کویل ها یا دایره ای ( circular ) هستند یا بیضوی ( elliptical ) . کویل های بیضوی مانور پذیری بیشتری نسبت به دایره ای شکل ها دارند و عرض باریک آنها پوشش بهتری را نسبت به کویل های دایره ای میدهند و دلیل آن نیز طول بلند تر آنهاست. با این حال کمی عمق کاوش کویل های دایره ای بیشتر از کویل های بیضوی است و همچنین حساسیت بیشتری در خاک های غیر معدنی دارند به همین دلیل هنوز بیشترین نوع کویل مورد استفاده همین کویل های دایره ای است. قطر کویل ها از چند اینچ تا چند فوت متغییر است. کویل هایی با قطر کمتر از ۶ اینچ کویل های کوچک ، بین ۶ تا ۱۱ اینچ متوسط و بیش از ۱۱ اینچ کویل های بزرگ نامیده میشوند.

در ایران به چندین دلیل مختلف استفاده از فلزیاب های پالسی رونق بیشتری دارد. فلزیاب IKPV با بهره‌مندی از متخصصان زبده اقدام به طراحی و ساخت انواع لوپ گنج یاب در سایزهای مختلف با بالا ترین کیفیت و بهره مندی از استانداردهای روز دنیا کرده است که دارای قیمتی به مراتب پایین تر از نمونه‌های مشابه خارجی بوده و همچنین دارای بیشترین سازگاری با جنس خاک ایران می باشد که موجب افزایش راندمان و کارایی دستگاه شما می شود.

انواع لوپ گنج یاب از لحاظ پیکربندی:

  • متحدالمرکز ( Concentric )
  • تکی ( Mono )
  • تصویری ( Imaging )
  • پیکربندی Double-D
  • پیکربندی دو جعبه ای ( 2Box )

انتخاب کویل مناسب با گنج یاب یک امر تخصصی بوده و نیاز به تجربه کافی دارد و اگر از این تجربه و تخصص بهره‌مند نیستید بهتر است تا با کارشناسان ما در فلزیاب شیراز تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. در مرکز فلزیاب شیراز تسهیلاتی همچون تعمیر فلزیاب ، فروش قسطی فلزیاب و … نیز برای علاقه‌مندان به این عرصه فراهم شده است که برای آگاهی از شرایط هر کدام با ما در تماس باشید.

برای آگاهی از قیمت لوپ فلزیاب بر روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش