فلزیاب GTI 2500 ساخت Garrett آمریکا

GTI-2500

فلزیاب GTI 2500 یک حرفه ای خوش قیمت!

کمپانی فلزیاب گرت یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین کمپانی های فعال در صنعت تولید فلزیاب و گنج یاب است. بیشتر دستگاه های تولیدی این شرکت از فناوری VLF بهره میبرند و برای پیدا کردن اهداف فلزی در عمق زیر ۲ متر طراحی و ساخته شده اند. دقت این دستگاه ها در پیدا کردن اهداف ریز به قدری زیاد است که از دستگاه های تولیدی این شرکت عنوان بهترین سکه یاب های موجود در بازار نام می برند. اگر به دنبال یک فلزیاب هستید که برای یافتن سکه ساخته شده باشد، فلزیاب GTI 2500 همان دستگاهی است که به دنبال آن هستید. Garrett برای GTI 2500 تلاش زیادی کرده است و نتیجه این تلاش ها یک دستگاه فوق العاده و دوست داشتنی است. بهترین ویژگی فلزیاب GTI 2500 سهولت استفاده برای کاوش سکه است. همه چیز تقریباً کاملاً آماده است تا از جعبه خارج شود و پس از تماشای فیلم آموزشی ارائه شده، در کمترین زمان ممکن انواع سکه‌های مدفون را پیدا خواهید کرد. در اکثر رتبه بندی های موجود در در سطح اینترنت این دستگاه را به عنوان بهترین دستگاه سکه یاب معرفی می کنند.

اگرچه Garrett GTI 2500 زیباترین فلزیابی نیست که می توانید پیدا کنید، اما کار با آن بسیار راحت است. رابط کاربری آن به گونه ای طراحی شده است تا هر کاوشگری با هر میزان از تجربه به راحتی بتواند با آن کار کند. این دستگاه فلزیاب از یک طراحی ارگونومیک و راحت بهره می برد و در ساخت آن از بهترین متریال های روز استفاده شده است. نمایشگر آن مانند دکمه‌ها بزرگ است، بنابراین نباید مشکی برای دیدن آنچه در جریان است وجود داشته باشد. این صفحه نمایش LCD اطلاعات عالی از عمق و اندازه هدف ارائه میدهد.

شما حتی یک سکه را از دست نخواهید داد! این امر به لطف عنصر مخفی تراشه پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) انحصاری سری GTI امکان پذیر شده است. در هنگام کار با برخی از فلزیاب ها، تا زمانی که یک هدف شناسایی شده را از خاک بیرون نیاورید، غیرممکن است که بدانید آیا هدف شناسایی شده یک زباله است یا گنج، اما با فلزیاب GTI 2500 این امر به آسانی امکان پذیر است و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود و همه این موارد به لطف استفاده از یک سیستم تفکیک بسیار هوشمند و دقیق در فلزیاب GTI 2500 امکانپذیر شده است.

فلزیاب GTI 2500
Garrett-GTI-2500

نخست باید گفت که فلزیاب GTI 2500 یک فلزیاب حرفه ای است که وزن سبکی دارد و تنها 1.8 کیلوگرم یا 3.96 پوند وزن دارد که برای یک فلزیاب قدرتمند واقعا بی نظیر است. هنگامی که در حین کاوش هستید، اغلب اهداف مختلفی را خواهید یافت که رسانایی مشابهی دارند و همین عامل سبب می شود فلزیاب های معمولی به اشتباه انواع تکه های فلزی مانند قوطی و غیره را به عنوان اهداف با ارزش شناسایی کنند اما فلزیاب های Garrett تنها ردیاب‌هایی در جهان هستند که فناوری اندازه و عمق واقعی را ارائه می‌کنند.

این مدل با 2 سال گارانتی همراه است اما معلوم است که عمر آن بیشتر از این است! فلزیاب GTI 2500 یک دستگاه دقیق با عملکرد بالا و یکی از بهترین فلزیاب های موجود در بازار است. این فلزیاب می تواند سال ها استفاده سنگین را بدون هیچ مشکلی تحمل کند. البته این محصول تا زمانی که پس از هر بار استفاده به درستی تمیز و نگهداری شود دوام خواهد داشت. تقریبا هیچ محدودیتی برای جایی که می توانید فلزیاب شگفت آور سبک وزن و در عین حال پیشرفته را ببرید وجود ندارد. همانطور که در ابتدای بررسی اشاره کردم، یکی از جالب ترین ویژگی های این مدل، تراشه پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) است. این ریزپردازنده کوچک، داده‌های خام سیم‌پیچ‌ها را تفسیر می‌کند و تمام جزئیات مربوط به نوع ماده‌ای که در زیر کویل مدفون است را تفسیر می‌کند، جزئیاتی که فکر نمی‌کنید قادر به انجام آن باشد!

قیمت این دستگاه در مارکت امریکا 1235 دلار است و در اروپا حدود 1400 دلار و با حساب قیمت ارز و همچنین هزینه هایی همچون انبار داری و واردات قیمت این دستگاه در ایران حدود 80 میلیون تومان است. برای راحتی کاوشگران عزیز درشرکت IKPV میتوانید این دستگاه را همراه با گارانتی و خدماتی همچون آموزش رایگان در کمتر از 48 ساعت تهیه کنید. توجه داشته باشید که فلزیاب دست دوم این دستگاه هم موجود است و با بودجه کمتری میتوانید آن را تهیه کنید.عمق این دستگاه در محیط های کاوش مختلف متفاوت است اما به صورت کلی بین 1.5 تا 2 متر را پوشش میدهد و به دلیل استفاده از تکنولوژی VLF میتوان از آن برای سکه یابی نیز بهره برد.

ویژگی های فلزیاب GTI 2500 :

  • فرکانس قابل تنظیم توسط اپراتور
  • وزن بسیار سبک 1.8 کیلوگرمی
  •  بهره مندی از صفحه نمایش بسیار بزرگ
  • رابط کاربری بسیار ساده
  • بهره مندی از سیستم تفکیک هوشمند و دقیق
  • دقت بسیار بالا در پیدا کردن سکه
  • بهره مندی از 2 کویل ضد آب با سایز های مختلف در پکیج همراه دستگاه
  • قابلیت نمایش اندازه و عمق هدف
  • استفاده از ریز پردازنده DSP
  • استفاده از 24 سطح تفکیک مختلف
  • دارای سیستم نقطه زنی اتوماتیک
  • قابلیت بالانس زمین اتوماتیک
  • طول قابل تنظیم از 101 تا 129 سانتی متر
  • بهره مندی از هدفون های بسیار با کیفیت
  • قابلیت کاوش در انواع محیط ها و زمین های مختلف

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • Avatar
    شاهرخ
    2023-07-01 04:17

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    ۱ ایا لوپ بزرگتر مثلا ۸۰سانت کاربردش رو قویتر میکنه
    ۲ عمق مفیدش ۵۰سانت امتحانش کردم
    ۳ به یک لوپ بزرگتر نیاز مندم
    ممنون میشم پاسخ دهید با تشکر🙏🏻

    پاسخ
    • سلام
      بله لوپ بزرگتر عمق را افزایش میدهد اما دقت در یافتن تکه های ریز را کاهش میدهد
      انواع لوپ موجود است با واحد فروش تماس بگیرید

      شماره تماس واحد فروش

      09120043750 – 09917579030

      شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش