فلزیاب X-TERRA PRO ساخت استرالیا

X-TERRA-PRO

فلزیاب X-TERRA PRO جدیدترین محصول ماینلب

با گنج یاب کاملاً جدید X-TERRA PRO ساخت کمپانی Minelab در جمع کاوشگران بدرخشید! و مهارت خود را در کاوش تقویت کنید. بدون نیاز به تنظیمات پیچیده تمام کار سخت را به اکسترا پرو بسپارید تا بتوانید گنج مورد نظر خود را کشف کنید. فلزیاب X-TERRA PRO با PRO-SWITCH (فناوری فرکانس قابل تعویض) شانس موفقیت شما را چندین برابر میکند و می‌توانید با فشار دادن یک دکمه آن را روی فرکانس‌های 5، 8، 10 یا 15 کیلوهرتز تنظیم کنید و کنترل هر محیطی را در دست بگیرید. فلزیاب اکسترا پرو با بهره مندی از استاندارد IP68 تا عمق 5 متر (16 فوت) کاملا ضد آب بوده و دارای ویژگی‌های یک فلزیاب حرفه ای با قیمت مقرون به صرفه است.

با استفاده از فن آوری PRO-SWITCH استفاده شده در این دستگاه شما میتوانید در هر لحظه فرکانس کاری دستگاه را متناسب با محیط کاوش ، نوع هدف و عمق آن تنظیم کنید و اهداف را در هر عمقی به راحتی کشف کنید.

X-TERRA-PRO-METAL-DETECTOR
X-TERRA-PRO-METAL-DETECTOR

فلزیاب X-TERRA PRO را در هر مکانی – زمین یا آب – ببرید و مالک زمین زیر پای خود شوید و با استفاده از حالت Beach Mode سخت ترین شرایط آب شور را کنترل می کند و میزان خطا را به حداقل میرساند. فلزیاب X-TERRA PRO شامل شفت های سه تکه سبک وزن، تنها 1.3 کیلوگرم وزن دارد و تا 63 سانتی متر بسته می شود. پس آن را در کوله پشتی خود بیندازید و کار را شروع کنید. یک صفحه نمایش LCD بزرگ و رابط کاربری بصری، شروع کار را برای مبتدیان آسان می کند و کاوشگران باتجربه می توانند تنظیمات را به سرعت و به راحتی انجام دهند. با گزینه‌های صوتی چندگانه، به راحتی صدای اخطار را نه تنها می‌شنوید، بلکه می‌توانید اندازه و عمق آن را نیز بسنجید. سازگاری با انواع کویل در سایز های مختلف یکی از مهمترین ویژگی های گنج یاب X-TERRA PRO است که باعث میشود در انواع زمین بتوان از آن استفاده کرد.

اکسترا پرو توسط Minelab در فوریه 2023 معرفی شد و در بهار 2023 عرضه عمومی شد. این فلزیاب VLF کاملاً ضد آب است که در اصل برای سکه، جواهرات و تشخیص ساحلی طراحی شده است. X-TERRA PRO در واقع یک Minelab Equinox بدون گزینه همزمان چند فرکانس است. در عوض، این یک دستگاه فرکانس قابل تعویض است که به کاربر اجازه می دهد تا یکی از چندین گزینه تک فرکانس را انتخاب کند.

X-TERRA-PRO-PANEL
X-TERRA-PRO-PANEL

روز ممکن است به پایان رسیده باشد، اما این به این معنی نیست که کاوش شما باید متوقف شود. با چراغ قوه پر نور، نمایشگر دارای نور پس زمینه، صفحه کلید با نور پس زمینه و همچنین سیستم هشدار لرزشی، شما می توانید بعد از غروب آفتاب هم کاوش خود را ادامه دهید. از صدای شفاف با بلندگوی داخلی ، هدفون های بی سیم با تاخیر کم سرعت، هدفون های سیمی و هدفون های ضد آب لذت ببرید. انواع مد های جست و جو میتواند شما را از تنظیمات خاص بی نیاز کند و فقط کافیست تا مد جست و جو را متناسب با محیط انتخاب کنید و کاوش خود را شروع کنید.

با موتور PRO-SWITCH ™ پیشرفته، X-TERRA PRO به شما قدرت تغییر فرکانس را می دهد. کویل این دستگاه تا 5 متر (16 پا) کاملا ضد آب است و حالت ساحل آن (Beach Mode) برای محیط های آبی فوق العاده است و تاثیر منفی آب شور را به حداقل میرساند. با شفت های سبک 3 قطعه ای، X-TERRA PRO فقط 1.3 کیلوگرم وزن دارد و میتوانید آن را در کوله پشتی خود بیندازید و کاوش خود را شروع کنید. نمایشگر LCD بزرگ و رابط کاربری بسیار ساده باعث می شود تا مبتدیان بلافاصله کار با آن را  شروع کنند و اپراتور های حرفه ای به سرعت و به راحتی تنظیمات را متناسب با نوع کاوش بهینه و انتخاب میکنند. با گزینه های صوتی چندگانه، می توانید اندازه و عمق هدف را فقط با گوش دادن بفهمید که در دستگاههای مشابه کمتر دیده میشود.

ویژگی های فلزیاب X-TERRA PRO :

  • دارای انواع مد جست و جو متناسب با محیط های کاوش مختلف
  • دارای سیستم کاهش نویز و سیگنال خطا
  • بالانس اتوماتیک و دستی سطح زمین
  • حساسیت قابل تنظیم در 25 سطح مختلف
  • سیستم تشخیص جنس هدف
  • سیستم تشخیص عمق هدف در 5 سطح مختلف
  • قابلیت نقطه زنی دقیق
  • سیستم صوتی با کارکرد بیسیم
  • وزن بسیار سبک 1.3 کیلوگرمی
  • صفحه نمایش ال سی دی Monochrome
  • دارای نور پس زمینه و چراغ برای کار در محیط های کم نور
  • دارای کویل های Double-D
  • دارای باطری 5100 میلی آمپری قابل شارژ لیتیوم یونی
  • کاملا ضد آب تا عمق 5 متر
  • قابلیت کار در دمای 10- تا 40 درجه سانتی گراد
  • دارای تکنولوژی Pro-Switch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش