قوی ترین فلزیاب 2023 از کدام برند است؟

قوی ترین فلزیاب 2023

قوی ترین فلزیاب 2023 کدام است؟

اولین سوالی که همه کاوشگران از خود می پرسند این است که “بهترین فلزیاب چیست؟” متاسفانه هیچ پاسخ روشن و واضحی برای این سوال وجود ندارد. هر فلزیاب ویژگی های خاصی دارد که آن را مناسب نوع خاصی از محیط کاوش میکند. ساده ترین راه برای یافتن «بهترین» فلزیاب ، ارزیابی محیط کاوش، سطح تجربه اپراتور فلزیاب ، جنس هدف و زمانی که برای فلزیابی صرف می کنید است. پس از در نظر گرفتن همه این موارد، می توانید یک فلزیاب متناسب با نیاز و بودجه خود پیدا کنید. اگر نمی‌دانید که یک فلزیاب تا چه عمقی را می‌تواند تشخیص دهد، باید بدانید که متغیرهای زیادی وجود دارد که مانع از این میشوند تا به طور واضح یک عمق را برای هر مدل خاص بیان کنید. اندازه هدف، نحوه قرارگیری آن، مقدار مواد معدنی زمین، رطوبت زمین و موارد دیگر تنها برخی از عواملی هستند که بر عمق فلزیاب تأثیر می گذارند. هنگام  گنج یابی با دستگاه فلزیاب خود برای سکه، آثار قدیمی یا جواهرات، از تخیل خود برای یافتن محل شکار استفاده کنید. هر جایی که احتمال دارد افراد چیزی را گم کرده باشند یا چیزی را پنهان کرده باشند، مکان محتملی برای حفاری یافته های خوب است. در مورد یافتن طلا واقعاً هیچ نوع “بهترین” فلزیابی وجود ندارد. اما درک تفاوت‌های بین یک فلزیاب VLF (فرکانس بسیار پایین) و یک فلزیاب PI (القای پالس) و سیم‌پیچ‌های آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام فلزیاب ممکن است «بهترین» برای استفاده در یک موقعیت خاص باشد. با در نظر گرفتن موارد فوق میتوان به یک جمع بندی در مورد قوی ترین فلزیاب 2023 دست یافت که موضوع را علمی و منطقی بیان کرده باشد.

فلزیاب های VLF رایج ترین هستند. آنها دستگاه هایی یک یا چند فرکانسی هستند که از یک موج سینوسی پیوسته تشکیل شده اند. امواج سینوسی برای یافتن یک هدف فلزی به سمت زمین حرکت می‌کنند و به محض انجام این کار، دستگاه هدف را شارژ می‌کند، جریان گردابی را آزاد می‌کند و سیگنالی را ارسال می‌کند. فلزیاب PI یک موج سینوسی پیوسته نیست. در عوض، پالس پیوسته روشن و خاموش می شود. یک دستگاه VLF می تواند در اهداف کم عمق و بسیار کوچک، روی و خارج از سنگ بستر برتری داشته باشد البته تا زمانی که بتوانید آن را ثابت نگه دارید، تعادل زمین را حفظ کنید و حساسیت را به درستی تنظیم کنید. فلزیاب های PI عموماً در اعماق بیشتر نسبت به ماشین‌های VLF، به ویژه در خاک‌های با مقدار کانی های معدنی بالا، بهتر عمل می‌کنند. کویل‌های مونو برای فلزیاب های PI طراحی شده‌اند. یک سیم پیچ منفرد در داخل کویل وجود دارد که یک الگوی متحدالمرکز را در زمین قرار می دهد. شما همیشه با یک کویل مونو عمق بیشتری بدست می آورید و تحت تاثیر مواد معدنی زمین قرار می گیرد.

سیم‌پیچ‌های Double D برای هر دو فلزیاب PI و VLF کار می‌کنند. کویل های Double D دارای دو سیم پیچ پشت به پشت D شکل در داخل خود هستند. این کویل ها در کاوش در زمین های معدنی عالی هستند و میتوانند انتخاب خوبی برای محیط های کوهستانی باشند.

کویل های متحدالمرکز با آشکارسازهای VLF با استفاده از دو سیم‌پیچ مجزا در داخل سیم‌پیچ کار می‌کنند – یکی ارسال و دیگری دریافت- و وقتی صحبت از سیم پیچ گرد در مقابل بیضوی می شود، واقعاً هیچ تفاوتی در اندازه وجود ندارد، فقط شکل آنها متفاوت است. به عنوان مثال، یک سیم پیچ 14 در 10 اینچی همان ویژگی های یک سیم پیچ 12 اینچی را دارد وتفاوت اصلی این است که اشکال بیضی در مناطق دشوار برای کاوش بسیار خوب عمل می کنند.

اگرچه هر فلزیاب مزایا و معایب خود را دارد، اما مهم نیست که کدام مارک یا مدل را انتخاب کنید، با استفاده از بهترین هدفون هم ممکن اشتباه کنید.همیشه سعی کنید اسکوپ های پلاستیکی و ابزار حفاری با تیغه پهن نیز در کیف لوازم جانبی شما باشد. هنگام کاوش، مقدار فلز به کار رفته روی لباس خود را چک  کنید، که شامل پوشیدن چکمه ها و کمربندهای غیر مغناطیسی می شود. کلید ماشین خود را در جیب عقب خود بگذارید. تلفن همراه خود را نیز در جیب پشتی خود نگه دارید و مطمئن شوید که برای جلوگیری از هرگونه تداخل با دستگاه فلزیاب، خاموش است.حتی اگر قبلاً هرگز فلزیابی نکرده‌اید، اکثر دستگاه‌ها تنظیمات شروع سریع دارند که تشخیص فلز را به آسانی نصب باتری و روشن کردن دستگاه می‌سازد. با فشار دادن یک دکمه، تنظیمات تشخیص از پیش تعیین شده به شما امکان می‌دهد تا از یافتنی‌هایی مانند سکه‌های قدیمی، حلقه‌های الماس و تکه‌های طلا استفاده کنید و در عین حال زباله‌های آهنی را فیلتر کنید. تنظیم خودکار به شما کمک می کند آشکارساز خود را برای شرایط مختلف زمین کالیبره کنید و تداخل خطوط برق را از بین ببرید.

به گفته بسیاری از همین کاوشگران ، هر چه دستگاه گران‌تر باشد، بیشتر می‌تواند بین زباله های فلزی و فلزات گرانبها تمایز قائل شود و به عبارتی دارای سیستم تفکیک بهتری است و این در حالی که نباید هزاران دلار برای اولین فلزیاب خود خرج کنید، و بهتر است تا یک فلزیاب ارزان قیمت ولی با کیفیت مناسب تهیه کنید که لیست قوی ترین فلزیاب 2023 میتواند به شما در این انتخاب کمک کند.

پس از انجام تحقیقات کامل، لیستی از بهترین فلزیاب های 2023 موجود در بازار را تهیه کرده ایم. همه آنها مزایای منحصر به فردی دارند و اهداف متفاوتی دارند، بنابراین بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. مهمترین فاکتوری که بعد از کیفیت و امکانات مد نظر قرار دادیم ارزش خرید در برابر قیمت بوده است. لازم به توضیح است که برخی از این فلزیاب ها لزوما ساخت 2023 نیستند اما همچنان از بهترین کیفیت و قیمت برخوردارند. پس با ما همراه باشید:

قوی ترین فلزیاب های 2023 :

فلزیاب Garrett Ace 300

فلزیاب GPZ 7000

فلزیاب DEUS II 

فلزیاب GPX 6000 

فلزیاب Apex

 

 

شماره تماس واحد فروش

09120043750 –  09033292638 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش