قیمت دستگاه طلایاب در ایران

Gold-Detector-Price

قیمت دستگاه طلایاب تابع چه عواملی است ؟

قبلاً در مورد عواملی که سبب افزایش قیمت دستگاه طلایاب در ایران می‌شوند مفصل صحبت کرده‌ایم. به طور خلاصه می توان گفت که ممنوعیت واردات انواع دستگاه فلزیاب و گنج یاب به ایران و همچنین موانع قانونی حمل و به کارگیری آنها در داخل ایران ، نوسانات ارزی و تحریم های بین المللی سبب شده است تا قیمت دستگاه طلایاب خارجی در ایران به چند برابر ارزش واقعی آن برسند و همین عوامل سبب شده است تا واحد تحقیق و توسعه شرکت IKPV برای پاسخ به نیاز کاوشگران عزیز اقدام به طراحی و ساخت دستگاه طلایاب حرفه ای و سازگار با اقلیم و جنس خاک ایران بکند.

عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت دستگاه طلایاب تاثیر می گذارند که از آن جمله می توان به تکنولوژی ساخت ، قطعات به کار رفته در ساخت و … اشاره کرد و باید متذکر شویم که لزوم نگران بودن یک دستگاه گنج یاب به معنای بهتر بودن آن نیز و البته که عکس این قضیه نیز صادق است. به صورت کلی قیمت دستگاه طلایاب با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و به علت ماهیت پیچیده ای که دارند از دستگاه‌های فلزیاب گران تر می باشند و علت آن نیز سیستم تفکیک به کار رفته در آن است که قادر است تا فلزات با ارزش مانند طلا را از سایر فلزات بی ارزش تفکیک کند و به اپراتور هشدار دهد.

قیمت دستگاه طلایاب
Gold-Detector-Price-List

به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از دستگاه های طلایاب در ایران متاسفانه افراد سودجو و کلاهبردار اقدام به ساخت و عرضه دستگاه طلایاب تقلبی خود تحت عنوان طلایاب خارجی ، طلایاب تصویری و … می‌کنند که سبب سلب اعتماد کاوشگران به دستگاه‌های ساخت ایران شده است. اما باید توجه داشت که فلزیاب آی کا پی وی با داشتن بیش از دو دهه سابقه در ساخت دستگاه گنج یاب و همچنین بهره مندی است متخصصان کارآزموده و زبده در صنعت الکترونیک توانسته است دستگاه های باکیفیت بسیاری را تولید کند که علاوه بر بازار ایران به چندین کشور دیگر نیز صادر می‌شوند.

در تست های به عمل آمده از این دستگاه ها مشخص شده است که دارای راندمان و کارایی بیشتری نسبت به دستگاه های مشابه خارجی هستند و دلیل آن نیز بهینه سازی ها و آپدیت های نرم افزاری و سخت افزاری انجام شده بر روی آنها جهت سازگاری هرچه بیشتر با جنس خاک ایران می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت دستگاه طلایاب بر روی این لینک کلیک کنید

مزایای خرید دستگاه طلایاب از شرکت IKPV :

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • داشتن بیشترین سازگاری با جنس خاک و اقلیم ایران
  • بهرمندی از به روزترین تکنولوژی های عرصه فلزیابی و الکترونیک
  • پوشش طیف وسیعی از فلزیاب های تصویری ، پالسی ، بوقی و آنتن راداری
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت انواع فلزیاب
  • انواع لوازم جانبی همچون کویل فلزیاب ، باتری فلزیاب و …
  • داشتن نمایندگی در تمامی شهرهای بزرگ ایران
  • ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران
  • تنها دارنده مجوز های قانونی ساخت و فروش فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش