قیمت دستگاه گرت امریکایی

قیمت دستگاه گرت امریکایی

قیمت دستگاه گرت امریکایی چند است؟

کمپانی گرت یک کمپانی شناخته شده برای بسیاری از کاوشگران فعال در صنعت فلزیابی و گنج یابی است و به جرأت می توان کمپانی GARRETT را موفق ترین شرکت تولید گنج یاب و فلزیاب در امریکا دانست. این کمپانی خوشنام در ایالت تگزاس واقع شده است و از سال ۱۹۶۴ تا کنون با بیش از نیم قرن سابقه یکی از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی و تولید فلزیاب در دنیا می باشد.دستگاه های تولیدی این شرکت دارای یک بالانس خوب بین قیمت و کارایی هستند. بیشتر دستگاه های تولیدی این شرکت از تکنولوژی vlf استفاده می کنند و به همین دلیل دستگاه هایی با دقت بسیار زیاد در عمق زیر دو متر هستند و بیشتر آنها دستگاه فلزیاب مناسب سکه یابی هستنداستفاده کرد. این کمپانی رنج وسیعی از از دستگاه های فلزیاب و گنج یاب را تولید می کند. متاسفانه این شرکت در ایران دارای نمایندگی رسمی و قانونی نیست و بیشتر دستگاه های آن به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و مانند سایر کالا های اینچنینی در ایران دارای قیمتی بالاتر از قیمت جهانی می باشد. قیمت دستگاه گرت امریکایی تابع عوامل مختلفی همچون تکنولوژی به کار رفته، نوع دستگاه، سال ساخت تصویری بودن و یا نبودن و … است.

قاعده کلی این است که هرچه دستگاه دارای امکانات و قابلیت های بیشتری باشد و از تکنولوژی به روزتری بهره ببرد دارای قیمتی بالاتر است. اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که انتظارات شما از یک دستگاه گنج یاب چیست و در بسیاری از موارد یک دستگاه گرانقیمت دقیقاً همان کاری را می‌کند که یک دستگاه گنج یاب معمولی! پس بهتر است تاول نوع کاوش و نوع محیط را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید دستگاه مورد نظر با توجه به ویژگی های بیان شده کنید. به صورت کلی قیمت دستگاه گرت امریکایی با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن از چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و به علت ماهیت پیچیده ای که دارند از دستگاه‌های فلزیاب گران تر می باشند و علت آن نیز سیستم تفکیک به کار رفته در آن است که قادر است تا فلزات با ارزش مانند طلا را از سایر فلزات بی ارزش تفکیک کند و به اپراتور هشدار دهد.

در پست های قبل بسیاری از دستگاه های معروف تولید این شرکت را معرفی کرده ایم که برای آشنایی بیشتر با آنها می توانید بر روی این لینک کلیک کنید. برای حل مشکل عدم دسترسی به دستگاه گرت امریکایی کارشناسان ما در در فلزیاب IKPV اقدام به واردات و فروش انواع دستگاه گرت امریکایی کرده‌اند که میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و با کمترین فاصله قیمت نسبت به بازار جهانی آن را خریداری کنید.

متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران از درج قیمت دستگاه گرت امریکایی معذور می باشیم. جهت کسب اطلاعات دقیق و قیمت به روز با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

شماره تماس واحد فروش

09120043750 –  09033292638 – 09917579030

شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱ شهید دینکانی

 

با خرید دستگاه گرت امریکایی از شرکت IKPV از مزایای زیر بهره مند شوید :

  1. ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  2. دستگاه های تولید شده با استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا
  3. آپدیت و بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری متناسب با اقلیم و جنس خاک ایران
  4. آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان
  5. پوشش طیف وسیعی از دستگاه‌های فلزیاب همچون گنج یاب تصویری ، گنج یاب پالسی ، گنجیاب مکمل ، گنج یاب نقطه زن و …
  6. قیمت مقرون به صرفه
  7. امکان خرید قسطی فلزیاب
  8. امکان خرید فلزیاب با بیت کوین
  9. تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  10. دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  11. دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  12. تضمین قیمت انواع فلزیاب
  13. طرح های متنوع همچون تعویض فلزیاب با ملک و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش