معدن یاب تصویری با گارانتی

Imaging-Mine-Detector

دستگاه معدن یاب تصویری با گارانتی و خدمات پس از فروش

معدن های فلزات یکی از مهمترین منابع ثروت هر کشوری می باشد. ایران با داشتن معادن بسیار زیاد انواع فلزات یکی از غنی‌ترین کشورهای جهان در این زمینه بوده و پیشرفت تکنولوژی و صنعت الکترونیک سبب شده است تا مرحله کشف معدن وارد فاز جدیدی شود. همانطور که میدانید دستگاه های فلزیاب قادر به تشخیص انواع فلزات مغناطیسی مانند آهن بوده و به چندین نوع تقسیم میشوند. یکی از انواع آنها دستگاه معدن یاب تصویری می باشد. دستگاه معدن یاب تصویری قادر است تا تمامی فلزات مغناطیسی و حتی فلزات غیر مغناطیسی مانند طلا را کشف کرده و به اپراتور هشدار دهد و تفاوت آنها با فلزیاب های معمولی در این است که عمق قابل دسترس با این دستگاه ها بسیار بیشتر از انواع دیگر فلزیاب می باشد. سطح حساسیت در یک دستگاه معدن یاب قابل تنظیم بوده و با افزایش آن می توان مقادیر بسیار کم فلزات در عمق پایین را تشخیص داد.

معدن یاب تصویری
Mine-Detector

در تست های به عمل آمده مشاهده شده است که دستگاه های معدنی آب خارجی در ایران عملکرد آنچنان مناسبی نداشته و درصد خطا و اشتباه در آنها زیاد است و دلیل آن نیز عدم سازگاری با جنس خاک ایران عنوان می‌شود. برای حل این مشکل کارشناسان ما در واحد تحقیق و توسعه شرکت اقدام به طراحی و توسعه انواع دستگاه معدن یاب تصویری با قابلیت ها و ویژگی های پیشرفته و سازگار با جنس خاک ایران کرده اند. قیمت دستگاه معدن یاب از چندین میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و این قیمت بر اساس قابلیت ها و ویژگی های دستگاه مورد نظر تعیین می گردد. پیشنهاد ما به افراد تازه وارد به عرصه معدن یابی این است که با خرید یک معدن یاب ارزان قیمت به کسب مهارت بپردازند و پس از کسب تجربه کافی با خرید معدن یاب حرفه ای شانس موفقیت خود را در کاوش های پیش رو افزایش دهند.

انتخاب بهترین دستگاه معدن یاب یک امر نسبی بوده و انجام این فرآیند با توجه به فاکتورهای بسیار زیادی انجام می شود. ثبات و پایداری دستگاه معدن یاب تصویری را می توان مهمترین ویژگی ای دانست که قبل از خرید باید به آن توجه شود. حتماً قبل از خرید دستگاه معدن یاب با افراد باتجربه و یا متخصصان این حوزه مشورت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. جهت پاسخگویی به درخواست کاوشگران عزیز تسهیلاتی همچون فروش‌ قسطی معدن یاب نیز در مرکز فلزیاب شیراز فراهم شده است. به دلیل استقبال بسیار زیاد کاوشگران از این دستگاه‌ها متاسفانه تعداد زیادی از افراد سودجو و کلاهبردار با فروش دستگاه های دست ساز خود تحت عنوان فلزیاب خارجی ، معدن یاب تصویری ، فلزیاب حرفه ای و … می‌کنند که لازم است قبل از خرید از اصالت دستگاه خود اطمینان حاصل کرده و خرید خود را از شرکت های دارای مجوز های قانونی انجام دهید.

یک دستگاه معدن یاب تصویری حرفه ای باید دارای ویژگی های زیر باشد :

  • عمق کاوش بالا
  • ثبات و پایداری بالا در انواع محیط های کاوش
  • امکان ارائه تصویر به صورت زنده از زیر زمین
  • سیستم تفکیک هوشمند با راندمان بالا
  • قابلیت اتصال به لپ تاپ و تبلت و کارکرد به صورت بیسیم
  • بهره مندی از سنسور های پیشرفته و حساس
  • قابلیت کارکرد با انواع سنسور و کویل در سایزهای مختلف
  • رابط کاربری آسان
  • سازگاری با شرایط اقلیمی و جنس خاک ایران
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

جهت آگاهی از لیست قیمت معدن یاب بر روی این لینک کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش