نمایندگی فلزیاب تهران و حومه

نمایندگی فلزیاب تهران

نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی و تست در حضور مشتری

خرید فلزیاب اولین چالشی است که هر کاوشگری با آن روبرو میشود. در پست های قبلی در مورد انواع فلزیاب و خرید فلزیاب مناسب دفینه یابی صحبت کرده ایم. راهنمای انتخاب فلزیاب به شما کمک میکند تا از هدر رفت وقت و هزینه خود جلوگیری کنید. برای خرید فلزیاب در تهران فقط کافیست تا با نمایندگی فلزیاب تهران تماس گرفته و پس از مشورت و دریافت راهنمایی از کارشناسان ما، دستگاه انتخابی خود را در کمتر از 48 ساعت درب منزل تحویل بگیرید. با خرید آنلاین فلزیاب میتوانید از تخفیف های ما برخوردار شوید.

اگر به تازگی وارد دنیای فلزیابی و گنج یابی شده اید پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه فلزیاب بوقی از نوع پالسی می باشد. همانطور که میدانید قیمت دستگاه فلزیاب در یک بازه چند میلیون تا چند صد میلیون متغیر است و پیشنهاد ما به کاوشگران مبتدی این است که از خرید دستگاه فلزیاب حرفه ای در اوایل شروع فعالیت خود اجتناب کرده و سعی کنند تا کار خود را با یک دستگاه فلزیاب معمولی پیگیری کرده و به کسب تجربه بپردازند. نکته‌ای که باید توجه داشت این است که چه در خرید یک فلزیاب معمولی چه در خرید یک گنج یاب حرفه ای باید دستگاه هایی با سیستم کارکرد پالسی را انتخاب کرد زیرا این دستگاه ها دارای بیشترین سازگاری با خاک ایران بوده و دلیل آن نیز عدم حساسیت زیاد به مواد معدنی موجود در خاک ایران و همچنین برخورداری از عمق کاوش بسیار زیاد است.

نمایندگی فلزیاب تهران آماده ارائه انواع خدمات همچون تعمیر فلزیاب ، تعویض فلزیاب با ملک ، فروش قسطی فلزیاب و… می باشد و برای بهره مندی از این خدمات کافیست با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

با خرید از کمپانی IKPV از تسهیلات زیر برخوردار شوید:

  • ۱ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات
  • دستگاه های تولید شده با استفاده از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا
  • آپدیت و بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری متناسب با اقلیم و جنس خاک ایران
  • آموزش کار با فلزیاب به صورت رایگان
  • پوشش طیف وسیعی از دستگاه‌های فلزیاب همچون گنج یاب تصویری ، گنج یاب پالسی ، گنجیاب مکمل ، گنج یاب نقطه زن و …
  • قیمت مقرون به صرفه و بسیار پایین تر از نمونه های مشابه خارجی
  • امکان خرید قسطی فلزیاب
  • تعمیر و ارتقاء انواع دستگاه گنج یاب
  • دسترسی آسان به عوامل و کارشناسان باستان شناس
  • دارای تیم حرفه ای و متخصص، زمین شناسی و تاریخ شناسی
  • تضمین قیمت انواع فلزیاب
  • طرح های متنوع همچون تعویض فلزیاب با ملک و …

نمایندگی فلزیاب تهران کجاست؟

توصیه ما خرید گنج یاب ارزان قیمت از شرکت IKPV و نمایندگی فلزیاب تهران میباشد. دلیل پایین تر بودن قیمت گنج یاب و فلزیاب ساخت شرکت IKPV رامی توان به بومی سازی تکنولوژی ساخت مربوط دانست. این امر سبب حذف هزینه های گزاف گمرک و واردات کالا و همچنین هزینه حمل و نقل آن می‌شود. توجه داشته باشید که قیمت گنج یاب با توجه به تکنولوژی و قابلیت ها و امکانات آن تعیین می شود اما در این بین این هزینه های دیگری نیز قیمت فلزیاب خارجی افزوده می شود که سبب می شود قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی خود پیدا کند. این امر سبب شد تا شرکت IKPV به فکر پر کردن این خلا در بازار پر تقاضای ایران باشد. کمپانی IKPV در مناطق 8 منطقه از مناطق 22 گانه تهران دارای نمایندگی است و فقط کافیست تا با کارشناسان ما تماس حاصل فرماییید.

شماره تماس واحد فروش

09917579030  – 09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش