بررسی فلزیاب Delta Ranger ساخت OKM آلمان

فلزیاب Delta Ranger

پیدا کردن انواع گنج و دفینه با فلزیاب Delta Ranger

مشابه فلزیاب Delta Ranger را در هیچ فروشگاهی پیدا نخواهید کرد. این دستگاه گنج یاب با بهره مندی از چند تکنولوژی مختلف توانایی پیدا کردن انواع فلزات، حفره ها، تونل ها و مقبره ها را داراست. این دستگاه دارای شش حالت کار متفاوت است:

  1. Bionic Stream : تکنولوژی OKM برای پیدا کردن طلای تازه دفن شده از فواصل دور
  2. Ionic Stream : تکنولوژی OKM برای پیدا کردن طلای قدیمی از فواصل دور
  3. Magnetometer : آخرین تکنولوژی OKM برای آماده سازی و بهینه سازی اسکن های سه بعدی
  4. 3D Ground Scan : تکنولوژی سه بعدی مورد استفاده برای کشف گنجینه ها تا عمق 18 متری زمین
  5. Thermo Scan : حالت ترموگرافی برای نقشه برداری از تونل ها و اتاق های پنهان در پشت دیوارها و زیر زمین
  6. Thermo Stream : حالت حرارت نگاری در لحظه برای شناسایی غارها و مقبره های پنهان در پشت دیوارها و در زیر زمین

علاوه بر موارد گفته شده فلزیاب Delta Ranger دارای نکات برجسته بیشتری است که کاوشگران را مشتاق به خرید آن میکند. ویژگی‌های کاربر محوری مانند قطب‌نما دیجیتال، نشان دادن هدف به صورت تصویری و پشتیبانی از  ۱۴ زبان، تجربه لذت بخشی از گنج‌یابی ارائه می‌دهد. کنترل دستگاه توسط تلفن هوشمند اشتراک گذاری و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از اسکن را ساده می کند.

نسخه سبک فلزیاب دلتا رنجر دارای تجهیزات مناسبی برای کاوش های معمولی در زمین های مختلف  و یافتن گنج است. کاوشگرانی که هیچ سرنخی ندارند که از کجا شروع کنند عاشق ویژگی کاوش سریع مناطق بزرگ این دستگاه خواهند بود.

OKM Delta Ranger
OKM Delta Ranger

شناسایی اهداف از فواصل دور با استفاده از گوشی هوشمند

با استفاده از پراب دوربرد فلزیاب OKM Delta Ranger هدف را از فواصل دور و چند مایلی شناسایی می کند. موقعیت دقیق اهداف طلا را می توان با استفاده از باربری متقاطع (مثلثی) تعیین کرد. از آنجایی که Ionic و Bionic Stream حالت های جستجوی دوربرد هستند، پراب دستگاه در جهت افقی استفاده می شود.

OKM Delta Ranger metal detector
OKM Delta Ranger metal detector

Bionic Stream (Bio-Energy-System)

حین کشف طلا، جریان بایونیک با انرژی زیستی طبیعی بدن اپراتور فلزیاب برای تجزیه و تحلیل تغییرات در جسم تعامل دارد. کاوشگران و جویندگان گنج می توانند تقریباً تمام اشیاء طلایی را مستقل از مدت زمانی که شی مورد نظر مدفون شده است، پیدا کنند. بنابراین، استفاده از Bionic Stream به ویژه برای جستجوی اشیاء تازه دفن شده مانند جواهرات، مجسمه‌ها، حلقه‌ها، سکه‌ها و شمش‌های طلا توصیه می‌شود.

Bionic Stream
Bionic Stream

Ionic Stream (Ions-Chamber-System)

حالت عملکرد جریان یونی، تشعشعات یونی منتشر شده از اجسام طلایی مدفون را اندازه گیری می کند و قطب نمای دیجیتال قرار داده شده جهت را در طول اندازه گیری به اپراتور نشان می دهد. این روش تشخیص برای مکان یابی اهداف طلایی که برای مدت طولانی مدفون می شوند، بسیار کارآمد است. هر چه جسم قدیمی تر باشد، توسط جریان یونی بهتر و راحت تر می‌توان آن را شناسایی کرد.

Ionic Stream
Ionic Stream

بهترین عملکرد دوربرد در Bionic و Ionic Stream

Bionic Stream امکان جستجوی طلا را در خاک های مرطوب و حتی پس از روزهای بارانی فراهم می‌کند. این حالت عملیاتی مانند بسیاری از فلزیاب های دوربرد دیگر به زمین های خشک نیاز ندارد. علاوه بر این، هر دو حالت دوربرد Bionic Stream و Ionic Stream بهترین عملکرد را در مناطق کم جمعیت دارند. از آنجایی که حسگرهای دستگاه نسبت به تغییرات میدان های یونی و بایونیک بسیار حساس هستند، دقت در مناطق خلوت و دست نخورده به شدت افزایش می یابد.

دلتا رنجر حرفه ای: پراب های بیشتر، گنجینه های بیشتر

با 2 پراب اضافی، دلتا رنجر به یک فلزیاب حرفه‌ای تبدیل می‌شود که نه تنها امکان تشخیص طلا از فاصله دور را دارد بلکه اسکن‌های سه‌بعدی زمین و تحلیل‌های عمیق زیرسطحی را نیز فراهم می‌کند.

بهترین عمق قابل دسترس با اسکن سه بعدی زمین

اتصال پراب اسکن زمینی (G)  دو حالت عملیاتی را باز می کند که امکان اندازه گیری عمودی زیرزمین را فراهم می کند: مغناطیس سنج و اسکن زمینی سه بعدی.

حالت آماده به کار “ready-to-use” برای آماده سازی میدان اسکن و پاکسازی آن از مواد آهنی نزدیک به سطح توصیه می شود. این مود باعث میشود تا اشیاء مدفون شده در زمین را در اسکن سه بعدی دقیق تر شناسایی کنید.

OKM به دلیل استفاده از فناوری تشخیص تصویر سه بعدی خود که در آلمان توسعه و مهندسی شده است، مشهور شده. اسکن سه بعدی زمین بهترین حالت برای تعیین محل هدف به عمق 60 فوت (18 متر) در زیر زمین است. پس از ذخیره اطلاعات کاوش، کاوشگران می توانند تصویر اسکن شده را با جزئیات بیشتر تجزیه و تحلیل کنند و موقعیت، اندازه و عمق هدف شناسایی شده را قبل از حفاری تعیین کنند.

3D-GROUND-SCAN
3D-GROUND-SCAN

گذرگاه ها و تونل های مخفی را با ترموگرافی تشخیص دهید

استفاده از ترمو پراب (T) قفل 2 حالت کار دیگر را باز می کند که امکان اندازه گیری افقی و عمودی را فراهم می کند: Thermo Scan و Thermo Stream.

با Thermo Scan می توان سطوح بزرگتر را برای تفاوت دما اسکن کرد. درست مانند حالت عملیاتی اسکن سه بعدی زمین، سطح توسط فلزیاب (با دنبال کردن یک طرح خاص) اندازه گیری می شود.

به لطف پراب بسیار کوتاه، فلزیاب Delta Ranger برای اندازه گیری سطح دیوار افقی ایده آل است. بنابراین، تفاوت دما در دیوارها را می توان نمایان کرد و سرنخ هایی از اتاق ها و راهروهای پنهان در پشت آنها ارائه کرد. علاوه بر این، فلزیاب می تواند به صورت عمودی (مانند اسکن سه بعدی زمین)، برای تشخیص حفره ها، اتاق ها و تونل های زیرزمینی استفاده شود.

حالت عملیاتی Thermo Stream از تصویر زنده دوربین به عنوان پس‌زمینه و به اصطلاح طرح رنگ کاذب برای تجسم ساده تفاوت‌های دما استفاده می‌کند. اگر هر دو به درستی با استفاده از کالیبراسیون crosshair قبل از اندازه گیری تنظیم شده باشند، می توان دمای سطح اشیاء و سطوح را در نقاط خاص به طور دقیق تعیین کرد.

دمای سطح شیء مورد نظر به سه طریق نمایش داده میشود:

  • به نقطه رنگی ساده روی تصویر دوربین
    توسط یک اشاره گر در مقیاس دما
    به عنوان مقدار در درجه سانتیگراد یا فارنهایت
Thermo Scan
Thermo Scan

تشخیص فضای خالی و غار با استفاده از علم و تکنولوژی

ترموگرافی معمولاً از تداعی رنگ برای محصولات در استفاده روزمره استفاده می کند. آبی با سرما مرتبط است، در حالی که قرمز با گرما درک می شود. حالت‌های Thermo Scan و Thermo Stream بر این مزیت تکیه دارند و بنابراین از طیف رنگ کاذب استفاده می‌کنند: از سیاه (سرد) با آبی، بنفش، قرمز و زرد تا سفید (گرم).

تفاوت دو نسخه Light و Professional

همانطور که از جدول زیر مشخص است ورژن سبک یا لایت دارای پراب های  Thermo Probe و Ground Scan Probe ، لپ تاپ و فلش مموری حاوی نرم افزار ویژوالایزر نیست. برنامه OKM Visualizer مخصوص دستگاه های اسکنر تصویری شرکت او کی ام آلمان می باشد.این نرم افزار تصاویر گرفته شده از زیر زمین را به صورت ۳ بعدی در نمایشگر لپتاپ و کامپیوتر به نمایش میگذارد. تفاوت قیمتی این دو نسخه فقط در موارد نام برده شده است و تفاوت خاص دیگری با یکدیگر ندارند.

OKM Delta Ranger light and Professional comparison
OKM Delta Ranger light and Professional comparison

ویژگی های اصلی گنج یاب دلتا رنجر (OKM Delta Ranger) :

  • دارای ابعاد کوچک 300 در 135 در 220 میلی متر
  • وزن بسیار سبک 640 میلی گرمی
  • دارای باطری لیتیوم-یونی غیر قابل تعویض و قابل شارژ
  • زمان شارژ 3.5 ساعته و شارژدهی تقریبی 24 ساعته
  • دارای پردازنده مرکزی Cortex M3
  • قابلیت کارکرد در دمای -5 تا 50 درجه سانتی گراد
  • قابلیت کار در روطوبت 5 تا 75 درصد
  • دارای قطب نمای داخلی
  • انتقال دیتای بی سیم با استفاده از  Bluetooth 5.2
  • حداکثر برد لیزر 150 متر با طول موج 650 نانو متری
  • دارای پراب Long-Range با وزن 105 گرم و طول 195 میلی متر
  • دارای پراب Thermo Probe با وزن 110 گرم و طول 230 میلی متر
  • دارای پراب Ground Scan Probe با وزن 165 گرم و طول 465 میلی متر و تکنولوژی سنسور SCMI-15-D
  • نمایش تصاویر به صورت دو بعدی و سه بعدی
  • قابلیت تعویض پراب ها در حین کاوش
  • دارای حافظه داخلی جهت سیو دیتا های کاوش
  • بهره مندی از هدفون های بسیار با کیفیت
  • پشتیبانی از 14 زبان مختلف

از کجا فلزیاب دلتا رنجر بخریم؟

شما میتوانید هر دو نسخه Light و Professional فلزیاب Delta Ranger را از نمایندگی های فلزیاب IKPV با قیمتی بسیار پایینتر از بازار و با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه بفرمایید و برای تحقق این امر فقط کافیست تا با نمایندگی های فروش ما تماس گرفته و قیمت به روز و سایر اطلاعات لازم را کسب کنید.

آدرس دفاتر مرکزی فلزیاب IKPV :

تهران– خیابان کارگر شمالی- روبروی شیرینی هانیبال -ساختمان سامان-طبقه شش-واحد پنجم

شیراز– دینکان-جنب کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس: 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش