فلزیاب VERSA ساخت لهستان

فلزیاب VERSA

فلزیاب VERSA ساخت RUTUS لهستان

شرکت لهستانی RUTUS بیش از سه دهه است که در بازار جهانی ساخت فلزیاب فعال است و توانسته با تولید محصولات باکیفیت جای خود را در سبد خرید کاوشگران با تجربه باز کند. در وبسایت این شرکت میخوانید که “ما فلزیاب های خود را از پایه و اصولی طراحی می کنیم، دستگاه های ما کپی طرح های 20 ساله نیستند. همانطور که تکنولوژی و جزئیات تغییر کرده اند، ما نیز تغییر کرده ایم. با استفاده از جدیدترین مفاهیم طراحی الکترونیکی، طراحی به کمک کامپیوتر و پیشرفته ترین ریزپردازنده ها می توانیم ثابت کنیم که فلزیاب های ما از استانداردهای مهندسی امروزی فراتر رفته اند.” و میتوان گفت که این جملات توضیح دقیقی از روند فعالیت این شرکت است. برای اکثر فلزیاب ها فرکانس عملیاتی قابلیت ها را مشخص می کند. فلزیاب های تولیدی این شرکت قابلیت تنظیم فرکانس عملیاتی را دارند که این قابلیت را به اپراتور میدهد تا متناسب با جنس هدف و عمق فرکانس را تنظیم کند. فلزیاب VERSA جدید ترین دستگاه تولیدی این شرکت است که در این پست قصد معرفی آن را داریم.

در توضیح فلزیاب VERSA باید گفت ” فلزیابی که همه چیزهایی را که پیشرفته‌ترین فلزیاب ها دارند ، را به شکلی ساده و دوستانه ارائه می‌دهد.” با خرید این فلزیاب می توانید بهترین کیفیت را با قیمتی با بیشترین ارزش خرید داشته باشید. این دستگاه فلزیاب تا عمق 2.5 متری کاملا ضد آب بوده و به راحتی میتوانید در انواع محیط کاوش آبی از آن استفاده کنید. وزن بسیار سبک 1.3 کیلوگرمی نیز باعث جلوگیری از خستگی اپراتور فلزیاب در ساعت های کاوش طولانی میشود. طراحی ارگونومیک آن به گونه ای است که سبب میشود کار با آن بسیار لذت بخش باشد. نکته بسیار جالب در مورد این دستگاه این است که با WIFI میتوانید نرم افزار آن را آپدیت کنید و همیشه از یک دستگاه به روز بهره مند شوید.

رابط کاربری این دستگاه به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده و کار با آن بسیار راحت است. این دستگاه به دلیل فرکانس کاری قابل تنظیم و استفاده از تکنولوژی VLF و همچنین بهره مندی از سیستم تفکیک دقیق یکی از بهترین دستگاه هایی است که میتوانید برای سکه یابی استفاده کنید. قیمت این دستگاه با توجه به امکانات و قابلیت هایی که ارائه میدهد بسیار مقرون به صرفه است. هدفون های تعبیه شده در پک فلزیاب VERSA بسیار با کیفیت هستند و با استفاده از آنها قادر خواهید بود تا ریزترین صدا ها را به راحتی بشنوید. به نظر بسیاری از کارشناسان ما این دستگاه فلزیاب بهترین فلزیاب خارجی ارزان قیمت است و اگر قصد سکه یابی و یا کاوش در محیط هایی با عمق زیر 2 متر دارید میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

ویژگی های فلزیاب VERSA :

  • ضد آب تا عمق 2.5 متر
  • وزن 1330 گرمی همراه با کویل
  • طول قابل تنظیم از 60 تا 134 سانتی متر
  • قابلیت آپدیت نرم افزار با WIFI
  • بهره مندی از باطری قابل شارژ داخلی با زمان شارژدهی بین 10 تا 25 ساعت بسته به فرکانس کاری و استفاده از هدفون و …
  • فرکانس کاری قابل تنظیم از 4 تا 40 کیلوهرتز
  • بالانس اتوماتیک با سطح زمین
  • حساسیت قابل تنظیم در 30 سطح مختلف
  • سیستم تفکیک بسیار دقیق
  • حساسیت بالا به اهداف ریز در عمق زیر 2 متر
  • نور پس زمینه برای کار در محیط های تاریک
  • 7 مد جست و جو قابل تنظیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس با واحد فروش